10. Weekend Media Festival okupio rekordnih 5.000 posetilaca

10. Weekend Media Festival okupio rekordnih 5.000 posetilaca

10. Weekend Media Festival okupio rekordnih 5.000 posetilaca

Velikim koncertom Nene Belana i Fiumensa završeno je jubilarno deseto izdanje Weekend Media Festivala, koji je održan od 21. do 24. septembra, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Stara fabrika duvana u Rovinju ove godine je ugostila više od 160 govornika na preko 60 panela. Na najvećem događaju medijske i komunikacijske industrije u jugoistočnoj Evropi učestvovalo je rekordnih 5.000 posetilaca.

Veliku desetogodišnjicu proslavili smo u revijalnom tonu, kako i priliči – uz mnoštvo zanimljivih panela, atraktivnih predavača, propratnog sadržaja i odličan muzički program. Siguran sam da ovaj jubilarni Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim i radujemo se planiranju prve godine druge dekade festivala koji okuplja posetioce iz celog regiona”, zaključio je Tomo Ricov, direktor festivala.

Veštačka inteligencija je sadašnjost
Tokom tri intenzivna dana, ovogodišnji Weekend Media Festival definisao je koji nas ključni trendovi i izazovi očekuju u komunikacijskoj industriji, a govorilo se i o mindfulness-u, promenama u konceptu prevoza, start-up-u koji menja globalno obrazovanje, dolasku veštačke inteligencije, ali i o tome kako Google i Facebook dominiraju na tržištu oglašavanja.

„Usmerenost na artificial intelligence znači da gradimo proizvode koji su sposobni sa sami uče. Oni više ne slede zadate algoritme, nego ih sami razvijaju i razumeju svet oko sebe. Ne govorim o budućnosti, nego onome što se događa upravo sada“, kazao je Dominik Osterholt, voditelj programa za Google Digital Academy.

Deo programa jubilarnog Weekend-a bio je posvećen i nordijskim zemljama koje se smatraju uzorom razvoja, novih tehnologija i regionalne saradnje.

Najbolji digitalni radovi regiona
Č
ak 55 reklamnih agencija iz regiona konkurisalo je na BalCannes reviji održanoj u sklopu desetog Weekend Media Festivala u Rovinju. Stručni žiri sastavljen od 25 eksperata (oglašivača, agencija i novinara) iz celog regiona, u jakoj konkurenciji izabrao je 25 najboljih projekata Adriatic regije i dodelilo nagrade najboljima od najboljih.

Prestižnu titulu najbolje agencije BalCannes-a odnela je agencija Grey Ljubljana, koja je ujedno osvojila i posebnu nagradu žirija novinara za projekat The Bedtime Storytellers. Zagrebački Imago Ogilvy osvojio je dve nagrade za projekat Dear Mr. President, koji je proglašen najboljim projektom BalCannes-a, a osvojio je i posebnu nagradu žirija oglašivača. Najboljim projektom, prema mišljenju agencijskog žirija, proglašen je One book for peace, srpske agencije New Moment New Ideas Company. Nagradu za najbolji projekat koji je realizovan na više tržišta regiona osvojio je Teslin vremeplov, agencije Red Communication iz Beograda.

Za one koji nisu bili na festivalu, svi projekti s BalCannes-a biće objavljeni na BalCannes Yellow Pages stranicama – www.balcannes.com, online bazi reklamnih agencija koje tokom cele godine služe kao koristan alat oglašivačima u potrazi za novim poslovnim partnerima.

Kreativno dokoličarenje kao glavna koncepcija festivala
Weekend već deset godina uspešno donosi koncept kreativnog dokoličarenja. Autor tog termina koji je postao prihvaćen među sudijama je direktor korporativnih komunikacija Adris grupe Predrag Grubić. Deceniju Weekend-a sumirao je na istoimenom panelu. „Weekend Media Festival je opstao ponajpre zbog koncepcije festivala, odnosno kreativnog dokoličarenja. Weekend je takođe odoleo izazovu takmičenja i žiriranja, koji potroši i najbolje odnose među kolegama, prijateljima i saradnicima. Opstao je i zbog toga što su političari dovedeni u ravnopravni odnos s drugim učesnicima festivala i nismo dopustili da im to bude dodatna pozornica, za njima tako drago slikanje“, istakao je Grubić. Na njega se nadovezao i Branimir Brkljač iz Terra Panonice Srbija: „Weekend je za mene oaza u kojoj se svi osećamo kao deo istog plemena. Bez obzira na sve promene u ovih 10 godina, komunikacija ostaje najvažnija, a danas kad smo svedeni na follower-e i like-ove, važno je ovo jedinstveno iskustvo“.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *