Accor predstavio novi brend za „milenijalse“
Grupacija AccorHotels pokrenula je novi brend koji bi trebalo da predstavlja ukrštanje luksuznog hostela za mlade, apartmana i hotela za goste sa skromnim budžetom. U ponudi će se naći zajedničke sobe sa individualnim ormarićima, privatne sobe i apartmani za grupe od dvoje do petoro ljudi, ali i originalan smeštaj poput šatora ili ležaljki za goste koji putuju sami ili za grupe do šest osoba. Svaki objekat će imati bar, restoran sa jednostavnom kuhinjom i kuhinju koju gosti mogu koristiti sami po potrebi. Accor planira da do 2020. godine otvori 50 hotela u okviru novog Jo&Joe brenda, sa objektima u Parizu i Bordou čije je otvaranje planirano do 2018. godine. Takođe, razmatra se otvaranje ovakvih hotela i u Varšavi, Budimpešti, Rio de Žaneiru i Sao Paulu. Svi hoteli će se nalaziti na centralnim gradskim lokacijama, u blizini javnog prevoza i na 15-minutnoj udaljenosti od najznačajnijih znamenitosti grada.
Skorašnji komentari