Airbnb pobeđuje u ratu za prevlast u travel industriji?

Airbnb pobeđuje u ratu za prevlast u travel industriji?

Airbnb pobeđuje u ratu za prevlast u travel industriji?

U novom pokušaju osvajanja travel industrije, Airbnb ponovo napada. Ova svetski poznata platforma za rentiranje smeštaja potpisala je ugovor o partnerstvu sa francuskom softverskom kompanijom Availpro, u čijem portfoliju se nalazi preko 10.000 butik hotela iz Evrope i Azije.

Zahvaljujući ovom partnerstvu, hoteli izlistani na Availpro-u od sada će biti dostupni na Airbnb-u, a rezervacije i cene će biti sinhornizovane automatski u realnom vremenu.

Smatra se da je ovo drugi po važnosti poslovni potez kompanije Airbnb u ratu za prevlast u hotelskoj industriji, koji vodi protiv Booking-a, Hotels.com-a i sličnih platformi.

U februaru je kompanija sklopila partnerstvo sa menadžment grupom SiteMinder, koja je u tom trenutku imala 28.000 izlistanih hotela. Nakon toga, Airbnb je krenuo u agresivnu direktnu kampanju usmerenu na vlasnike malih i porodičnih hotela, pozivajući ih da postanu deo Airbnb platforme.

Novi ugovor ne znači da će svih 10.000 Availpro-ovih hotela postati deo platforme (mada neki od njih već jesu), već samo oni koji zadovoljavaju kriterijume Airbnb-a.

„Hoteli moraju da prihvate naša pravila igre“, izjavio je Emmanuel Marill, direktor Airbnb-a u Francuskoj.

Ovaj potez govori dosta o tome u kom pravcu se u poslednje vreme kreće kompanija Airbnb, koja se sve više okreće ka visokokvalitetnom smeštaju i polako ali sigurno se udaljava od low-cost turističkog modela koji ju je definisao u ranim fazama.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *