Airbnb se sve više okreće ka hotelima

Airbnb se sve više okreće ka hotelima

Airbnb je upravo postigao dogovor o kupovini platforme za rezervisanje hotela – HotelTonight.

Detalji dogovora još uvek nisu poznati, ali je Airbnb objavio da se ovaj poslovni potez u poklapa sa njegovim planom da ubrza svoj rast i izgradi end-to-end travel platformu, koja će u potpunosti moći da zadovolji najrazličitije smeštajne zahteve korisnika.

HotelTonight u svojoj ponudi ima veliki broj butik hotela, ali ima uspostavljenu i saradnju sa hotelskim lancima u više od 100 gradova širom sveta. Ova platforma korisnicima omogućava da pronađu last minute ponude za hotele, sa velikim popustima u odnosu na regularne cene.

Još uvek je nejasno šta će Airbnb uraditi sa ovom kupovinom na duge staze. U ovom trenutku, kompanija smatra da će korisnicima značiti da pored privatnih soba, stanova i kuća, na raspolaganju imaju i butik hotele, koji će doprineti autentičnoj, visokokvalitetnoj ponudi smeštaja na Airbnb-u, posebno kada se bukira u poslednjem trenutku.

Airbnb je potvrdio da će sajt i aplikacija HotelTonight nastaviti da rade normalno, a da će se svi zaposleni pridružiti Airbnb-ovom timu.

Objavljeno je da je HotelTonight kupljen za 400 miliona dolara, a ovaj potez je nastavak Airbnb-ove strategije širenja u hotelsku industriju koja intenzivno traje od fenruara 2018, kada su hoteli zvanično uključeni u ponudu sajta. Direktor Airbnb-a, Brajan Česki, tada je izjavio da kompanija 100% uspeva da izađe na kraj sa online travel sajtovima kakvi su Expedia i Booking.com.

Foto: aribnb.com

Ostale korisne savete pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X