Airbnb za sada odustaje od sopstvene aviokompanije

Airbnb za sada odustaje od sopstvene aviokompanije

Airbnb za sada odustaje od sopstvene aviokompanije

Airbnb je svetski poznata platforma preko koje možete bukirati smeštaj, jedinstvena putna iskustva i čak večeru u restoranu, a 2016. godine kompanija je objavila svoje planove da pokrene i sopstvenu aviokompaniju i tako postane travel superbrend.

Ipak, o ovoj ideji već neko vreme nismo ništa čuli, dok se nedavno po tom pitanju nije izjasnio direktor Airbnb-a za Evropu, Bliski istok i Afriku, Jeroen Merchiers, koji je potvrdio da „letovi trenutno nisu prioritet kompanije“.

Kada je pre nekoliko meseci finansijski direktor Laurence Tosi napustio Airbnb, bilo je spekulacija o tome da je njegov odlazak vezan za sukob sa generalnim direktorom Brian-om Chesky-jem, upravo oko budućnosti ideje o pokretanju letova.

Izgleda da je ova ideja bar za sada napuštena. A na pitanje da li Airbnb planira da u budućnosti postane online travel agencija, gospodin Merchiers je izjavio da se ovaj koncept razlikuje od modela poslovanja Airbnb-a. „Online travel agencije, kao što su Booking.com i Expedia, bave se isključivo prodajom travel proizvoda i usluga, dok Airbnb stvari posmatra malo drugačije i uvek na umu ima potrebe pojedinaca i zajednice.“ On je istakao da za 60% poslovanja Airbnb može da zahvali organskom rastu i preporukama korisnika. Zato i bilo kakav negativan potez može da se drastično odrazi na poslovanje kompanije.

Odustajanje od ideja da pokrene sopstvene letove značiće konkurentima Airbnb-a, posebno Booking.com-u, koji letove testira preko Kayak-a i na putu je da postane sveobuhvatna online travel agencija.

Merchiers je dao odgovor na još jedno aktuelno pitanje: Da li će Airbnb ući u posao sa velikim hotelskim lancima, kako je bilo najavljivano? Odgovor je ne, jer se već radi o velikim brendovima sa velikim distribucionim kanalima, kojima Airbnb ne može mnogo da ponudi. Takođe, pojasnio je Merchiers, ljudi se ne okreću Airbnb-u da bi bukirali smeštaj u velikim hotelima, već za svoj novac očekuju nešto sasvim drugo.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *