– Beč apeluje na turiste da prave manje selfija – Travel Magazine

Beč apeluje na turiste da prave manje selfija

Beč apeluje na turiste da prave manje selfija

Prestonica Austrija pokrenula je kampanju kojom bi trebalo da ubedi posetioce da selfi-štapove ostave kod kuće i da u gradu više uživaju, a manje fotografišu.

Kampanja Unhashtag Vienna trenutno se promoviše u Ujedinjenom Kraljevstvu, na javnim mestima i društvenim mrežama, gde će trajati do kraja novembra. Njena poruka je veoma jasna: „See Vienna – not #Vienna. Enjoy the city behind you pics!“ – „Vidite Beč, a ne #Beč. Uživajte u gradu iza vaših fotografija!“

Tokom kampanje, galerija Belvedere je na tri dana preko jedne od svojih najpozatijih slika – Klimtovog „Poljupca“, stavila crveni hashtag, kako bi poslala poruku posetiocima da ne treba stalno da postavljaju svoje fotografije na Instagram. “ Odlučili smo da učestvujemo u kampanji, jer se kao muzej nalazimo u centru rata između digitalnih komunikacija i umetnosti“, izjavila je direktorka muzeja Belvedere Stella Rollig.

Iz Turističke organizacije Beča napomenuli su da se ne radi o kampanji protiv društvenih mreža, koje i sami u velikoj meri koriste za marketinške akcije i promociju Beča. Poenta je da posetioci prestanu da svoje putno iskustvo vezuju isključivo za društvene mreže i da na trenutak zastanu, kako bi, bez pritiska da naprave savršen selfi, mogli da urone u umetnost i zaista se prepuste uživanju u atrakcijama.

Po dolasku na bečki aerodrom, posetioce će dočekati sledeći slogan: „Welcome to Vienna. Not #Vienna,“ – „Dobro došli u Beč, ne #Beč“.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *