Beč apeluje na turiste da prave manje selfija
Prestonica Austrija pokrenula je kampanju kojom bi trebalo da ubedi posetioce da selfi-štapove ostave kod kuće i da u gradu više uživaju, a manje fotografišu.
Kampanja Unhashtag Vienna trenutno se promoviše u Ujedinjenom Kraljevstvu, na javnim mestima i društvenim mrežama, gde će trajati do kraja novembra. Njena poruka je veoma jasna: „See Vienna – not #Vienna. Enjoy the city behind you pics!“ – „Vidite Beč, a ne #Beč. Uživajte u gradu iza vaših fotografija!“
Tokom kampanje, galerija Belvedere je na tri dana preko jedne od svojih najpozatijih slika – Klimtovog „Poljupca“, stavila crveni hashtag, kako bi poslala poruku posetiocima da ne treba stalno da postavljaju svoje fotografije na Instagram. “ Odlučili smo da učestvujemo u kampanji, jer se kao muzej nalazimo u centru rata između digitalnih komunikacija i umetnosti“, izjavila je direktorka muzeja Belvedere Stella Rollig.
Iz Turističke organizacije Beča napomenuli su da se ne radi o kampanji protiv društvenih mreža, koje i sami u velikoj meri koriste za marketinške akcije i promociju Beča. Poenta je da posetioci prestanu da svoje putno iskustvo vezuju isključivo za društvene mreže i da na trenutak zastanu, kako bi, bez pritiska da naprave savršen selfi, mogli da urone u umetnost i zaista se prepuste uživanju u atrakcijama.
Po dolasku na bečki aerodrom, posetioce će dočekati sledeći slogan: „Welcome to Vienna. Not #Vienna,“ – „Dobro došli u Beč, ne #Beč“.
Skorašnji komentari