Business Lounge Air France-a na pariskom aerodromu dobio novi izgled

Business Lounge Air France-a na pariskom aerodromu dobio novi izgled

Business Lounge Air France-a na pariskom aerodromu dobio novi izgled

Na pariskom aerodromu Šarl de Gol 25. januara otvoren je potpuno redizajniran i mnogo veći business lounge aviokompanije Air France.

Sa otvorenom kuhinjom, privatnim saunama i barom za detoksikaciju, Air France je putnicima, koji putuju u biznis klasi ili imaju Flying Blue Elite Plus karticu, obezbedio pravu oazu mira i luksuza, u Holu L Terminala 2.

Planirano je da se lounge, veličine 3.200 m2 pusti u rad u dve faze. Prvi deo, površine 2.180 m2 putnicima je dostupan od 25. januara, a drugi će biti otvoren u julu tekuće godine.

„Ovaj lounge u potpunosti oslikava Air France-ovu strategiju pomeranja ka zahtevnijem tržištu, što je već demonstrirano sa lounge-om na Terminalu 2G. On je dizajniran tako da svojim inovativnim uslugama na temu „wellbeing-a“ i gastronomije iznenadi i zaseni putnike“, objasnila je Anne Rigail, Customer EVP.

Suptilna ravnoteža između elegancije, komfora i kreativnosti u ovom lounge-u predstavlja identitet brenda Air France-a. Pažljivim izborom materijala, nameštaja i paletom svetlih boja, Air France i agencija Brandimage dizajnirale su i rafinisale novi lounge, novog ambasadora francuskog šik stila.

Najveći kutak za „wellbeing“
Po prvi put, Air France je odvojio preko 550 m2 samo za wellbeing. U suptilnom okruženju sve je dizajnirano tako da oko putnika stvori čauru mira i blagostanja, u kojoj vreme kao da stoji. Wellbeing kutak kupcu pruža:

  • „Instant Relaxation“ deo, gde se u mini-apartmanima mogu udobno smestiti radi optimalnog odmora;
  • Bar za detoksikaciju u kome se putnici mogu relaksirati uz neki od odabranih finih čajeva;
  • Deo posvećen tretmanima lica sa dve odvojene kabine, u kojima putnici mogu da se prepuste stručnim rukama Clarins-ovih kozmetičara;
  • Dve privatne saune za osveženje između letova;
  • Luksuzne tuševe.

Rafinirani obroci
Putnici u lounge-u mogu uživati u najfinijem gastronomskom iskustvu:

  • „La Table Gourmet“ oblast za ručavanje je dizajnirana u duhu francuske pivnice, sa otvorenom kuhinjom u kojoj šef priprema ukusna topla jela pred putnicima;
  • Samousluživanje, koje putnicima nudi da prema sopstvenom ukusu biraju obroke, salate i peciva;
  • Ponudu vina i šampanjca koje je odabrao jedan od najboljih svetskih somelijea, Paolo Basso

Digitalna umetnost u centru putničkog iskustva
U saradnji sa francuskim startup-ima Superbien i Tetro i agencijom Brandimage, Air France je zahvaljujući digitalnim servisima za svoje putnike kreirao jedinstveno čulno iskustvo:

  • Na ulazu se nalazi niz ekrana koji putnike vodi u svet putovanja;
  • Trodimenziona digitalna kreacija se nalazi u centru wellbeing kutka. Ova umetnička forma tokom dana menja obilk, intenzitet i boju;
  • Umirujuće osvetljenje putnicima pruža osećaj potpunog opušanja.

Jedinstveni prostori
Kako bi mogao da izađe u susret svim svojim putnicima, Air France im nudi i:

  • „Le Club“, izolovani kutak u kome putnici mogu da se osame ili da se druže u prijatnoj atmosferi;
  • „Le Petit Salon“, mesto u kome vlada mir i čak i pametni telefoni moraju da utihnu;
  • „At Your Service“ oblast, u kojoj je osoblje Air France-a na raspolaganju putnicima, u slučaju da žele da promene sedište ili let, rezervišu neku uslugu, itd.
  • „Air France Shopping“ putnicima omogućava da kupe neki od predmeta brendiranih od strane Air France-a.

Još iznenađenja u julu 2018. godine
Ovaj lounge će putnicima u julu otkriti još iznenađenja, uključujući i prelepu kreaciju francuskog dizajnera Mathieu Lehanneur-a.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *