Da li agencije na pravi način koriste nove tehnologije?

Da li agencije na pravi način koriste nove tehnologije?

Da li agencije na pravi način koriste nove tehnologije?

Konsultantska firma iz domena tehnologija, Mindtree, objavila je rezultate novog istraživanja koje se bavilo turističkim agencijama i pitanjem: u kojoj meri su one uspele da iskoriste prednosti novih tehnologija koje su im na raspolaganju.

Svedoci smo revolucije koju travel industriji donose brojne nove tehnologije i servisi, ali postavlja se pitanje, koliko travel brendovi imaju prilike da ih koriste i na koji način im one olakšavaju poslovanje. Takođe, važno pitanje je i da li, i u kojoj meri kupci osećaju da je usluga koju dobijaju bolja.

Istraživanje, koje je nazvano „Očekivanja i realnost: Kako najbolje uslužiti kupca“, analiziralo je utiske preko 2.000 kupaca. Ono je pokazalo da uprkos tehnološkim inovacijama, mnogi travel brendovi još uvek ne uspevaju da usvoje holistički pristup i ne umeju da na pravi način personalizuju svoju ponudu.

Putnici imaju veoma visoka očekivanja od agencija, koja se uglavnom odnose na personalizovanje ponude, bilo da se radi o odmoru ili poslovnom putovanju. Od agenata se očekuje da koriste napredne digitalne tehnologije, kako bi pružili besprekorno iskustvo i ponudu koja je u skladu sa interesovanjima, zahtevima i potrebama kupca.

Prema istraživanju, kupci najčešće odustaju od saradnje sa agencijama zato što im ponuda ne stigne dovoljno brzo, nije povoljna, ali često i zato što se ne podudara sa njihovim interesovanjima.

Više od 88% ispitanika odgovorilo je da će biti lojalni brendu koji im nudi smislene ponude, u skladu sa njihovim potrebama i interesovanjima, 77% voli da dobija ponudu za paket usluga (hotel, rent-a-car…), a 47% bi bilo spremno da plati više ukoliko će dobiti personalizovanu uslugu. Nažalost, samo 22% je navelo da ih je neki travel brend prepoznao kao starog kupca, što znači da većina travel biznisa nema sisteme koji pamte kupce i njihove zahteve.

Tehnologije koje nude personalizaciju su dostupne, ali istraživanje pokazuje da agencije i operatori još uvek ne umeju da ih koriste na pravi način, a mnogi su i dalje opterećeni ulaganjima u prethodne sisteme i nemaju mogućnosti da investiraju u skupe nove tehnologije i na taj način postanu konkurentniji na travel tružištu.

Kako bi uspostavile što bolju komunikaciju sa kupcem i za njega pripremile personalizovanu ponudu, agencije bi trebalo da koriste napredne algoritme za personalizaciju, sisteme za upravljanje podacima o kupcima i njihovim zahtevima, ali i da prave što detaljnije profile svojih kupaca koji će biti umreženi sa svim tačkama komunikacije sa kupcem – (telefon, web, lična komunikacija).

Ostale korisne savete pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *