Uskoro bez „Ne uznemiravaj“ znaka u hotelima?

Uskoro bez „Ne uznemiravaj“ znaka u hotelima?

Uskoro bez „Ne uznemiravaj“ znaka u hotelima?

Ako spadate u one ljude koji iznad svega cene svoju privatnost i čim uđete u hotelsku sobu na vrata okačite znak „Ne uznemiravaj“, trebalo bi da znate da bi hoteli uskoro mogli da u potpunosti ukinu njegovo korišćenje.

Sve je počelo sa brendom Disney Hotels, koji je nedavno na znakovima u svojim hotelima promenio poruku. Umesto „Ne uznemiravaj“, gosti sada na vrata svoje sobe mogu da okače poruku „Soba je zauzeta“. Ova promena je deo nove politike Disney Hotels-a, prema kojoj hotelsko osoblje mora da bar jednom dnevno uđe u sobu i proveri njeno stanje.

I Hilton Hotels & Resorts je uveo sličnu novinu. U okviru nove Hiltonove politike, kad god zaposleni hotela ne uspe da uđe u sobu radi redovnog održavanja i čišćenja, mora da ispod vrata gurne karticu na kojoj piše „onemogućeno servisiranje“. Ovo obaveštenje gostu stavlja do znanja da ukoliko osoblju ne dozvoli ulazak tokom naredna 24 sata, na vrata će mu pokucati menadžer hotela, kako bi izvršio inspekciju sobe.

Kao glavni uzrok promene hotelske politike navodi se masakr u Las Vegasu u oktobru prošle godine, kada je ubica, Stephen Paddock, na vratima svoje sobe držao okačen znak „Ne uznemiravaj“ više dana, prikrivajući oružje koje je prokrijumčario u hotel.

Implementacija nove hotelske politike mogla bi da utiče i na to da se iz hotelskih soba eliminišu aktivnosti kao što su trgovina kradenom robom i ilegalnim proizvodima, vođenje laboratorija za proizvodnju droge, prostitucija i trafiking.

Sa druge strane, postavlja se pitanje, imaju li gosti zaista pravo da nikoga ne puštaju u svoje sobe? Odgovor je ne, zato što zaposleni u hotelu imaju pravo da u svakom trenutku uđe u sobu, kako bi se uverili da su gosti dobro, ali i da bi proverili u kom stanju se nalazi soba i da li joj je potrebno održavanje.

A ako je zaista tako, zašto uopšte postoji znak „Ne uznemiravaj“ i da li će uskoro potpuno biti izbačen iz upotrebe?

Značaj postojanja ovog znaka je višestruk. On gostu omogućava da zadrži privatnost i da se oseća kao kod svoje kuće, što je većini ljudi veoma važno. Za osoblje je ovaj znak značajan jer ukazuje na to da čišćenje sobe nije potrebno i time smanjuje obim posla zaposlenih u sektoru čišćenja i održavanja. Ovo je značajno i za sam hotel, jer smanjuje troškove održavanja.

Izgleda da sudbina znaka „Ne uznemiravaj“ još nije zapečaćena i tek ćemo videti kakva je njegova budućnost.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *