Digitalni trendovi u hotelijerstvu
Društvo brzo napreduje i razvija se, a hotelijeri, ukoliko žele da opstanu i drže korak sa vremenom, moraju da se prilagode ovoj činjenici, upoznaju se sa najnovijim digitalnim trendovima i da u svoje poslovanje uključe napredne tehnologije.
Hotelski menadžeri moraju da kontinuirano prate tehnološke trendove ukoliko žele uspeh na tržištu. U suprotnom, a ovo posebno važi za male biznise, brzo će postati autsajderi u ovom sektoru. Uz trenutno najvažnije globalne trendove, a to su akcenat na održivom turizmu, autentičnost i individualnost, digitalni trendovi važni za hotelijere tiču se efikasne i aktivne komunikacije sa gostom. Ovde se ističe nekoliko jednostavnih, ali ključnih stvari, koje postaju standard u hotelijerstvu.
Već se podrazumeva da hotel koji želi da uspe, mora da ima sajt, ali važan je i način na koji je sajt osmišljen i na koji je hotel predstavljen. Danas su ljudi neprestano izloženi velikom broju sadržaja i informacija i zamara ih da se bave detaljima dugih opisa o hotelskoj sobi, restoranu, bazenu, teretani, itd. Nekoliko dobrih fotografija ili videa uz kratko objašnjenje na sajtu hotela će obaviti mnogo bolji posao, i u trenutku će gostu verno prikazati šta mogu da očekuju od smeštaja. Na ovaj način se izbegavaju i situacije u kojima gosti mogu da tvrde da ih je tekstualni opis obmanuo, odnosno naveo ih da očekuju više nego što su dobili.
Sajt hotela se mora stalno ažurirati i svi podaci na njemu, a posebno oni koji se tiču cena, moraju biti istiniti. U suprotnom, možete dobiti loše kritike, i iako niste imali lošu nameru, biti optuženi da pokušavate da prevarite goste.
Korišćenje platformi za ocenjivanje i angažovanje blogera je takođe efikasno, jer gostu pružaju uvid u hotelske sadržaje i usluge iz ugla drugog gosta.
Veoma je važno i brzo odgovaranje na pitanja potencijalnih kupaca, ali i na pozitivne i negativne komentare na društvenim mrežama. Ako potencijalni gost ima pitanje ili specifične zahteve, idealno bi bilo da mu se odgovori što pre, u roku od jednog sata. Zato hotelijeri moraju da imaju osobu koja je zadužena za praćenje poruka, upita i bukinga.
Online bukiranje je apsolutno neophodna opcija u današnjem hotelijerstvu, bilo da se radi o direktnom bukiranju na internet stranici hotela, ili indirektnom bukiranju preko booking platformi. Od presudne je važnosti da gost odmah zna da li su sobe slobodne, koliko koštaju i da li odmah mogu da se bukiraju.
Skorašnji komentari