Kako će izgledati hoteli budućnosti?

Kako će izgledati hoteli budućnosti?

Kako će izgledati hoteli budućnosti?

Nakon što ste se posle pola sata čekanja konačno čekirali na recepciji i dobili svoj ključ, otvarate vrata hotelske sobe čija temperatura je bliska onoj u frižideru. Umorni od puta, jedino što želite je da se dobro naspavate i odmorite, ali avaj, ujutru vas budi revnosno osoblje zaduženo za čišćenje sobe.

Ovo su samo neke od neželjenih situacija koje vam se mogu desiti kada odsedate u hotelu. Ali nove digitalne tehnologije koje neki veliki lanci već eksperimentalno primenjuju, mogle bi da postanu standard u hotelijerstvu i da gostima značajno unaprede iskustvo.

Čekiranje putem aplikacije na smart telefonima bi moglo da postane uobičajeno, a putem iste aplikacije gosti bi mogli unapred da podešavaju TV kanale, svetlo i temperaturu, kao i da naručuju hranu, piće i svoje omiljene grickalice. Ovako hotele budućnosti zamišljaju putnici koji su učestvovali u studiji digitalne asocijacije Bitkom (ukupno 1.012 učesnika). Sedam od deset ispitanika smatra da je veoma bitno da hotelsko osoblje pouzdano zna kada je gost u sobi, čime bi se predupredilo upadanje u sobu u nezgodnom trenutku. Nešto preko 28% bi volelo da može da kontroliše svetlo, temperaturu i muziku putem aplikacije ili govornih komandi. Skoro jedna četvrtina gostiju sanja o danu kada će moći da se čekira bez čekanja, a 19% bi volelo da može da otključava i zaključava vrata hotelske sobe svojim telefonom.

Mnoge od ovih tehnologija već su dostupne i očekivanja gostiju su velika. Hotelijerima preostaje da na najbolji način izbalansiraju potrebu za većom efikasnošću, želje tehnološki naprednih putnika, ali i tradicionalnih gostiju koji vole da stvari ostanu onakve kakve jesu. Ipak, primetno je da kod mlađe populacije tehnološki napredni servisi već sada mogu da budu presudni faktor pri izboru hotela.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *