Kako privući kineske turiste?

Kako privući kineske turiste?

Kako privući kineske turiste?

Kineski turisti su glavna tema travel industrije već neko vreme. U prvom kvartalu 2018. godine broj posetilaca iz ove zemlje na evropskim destinacijama povećan je za 35% u odnosu na isti period prethodne godine.

Budući da je Evropa druga po važnosti destinacija za kineske turiste (posle Azije), moge evropske zemlje čine sve što je u njihovoj moći da privuku Kineze.

Prilagođena sredstva plaćanja
Alipay, Union Pay i WeChat Pay. To su tri kineska giganta između kojih je podeljeno tržište mobilnog plaćanja. Inače, 65% kineskih turista koristi mobilno plaćanje, u odnosu na samo 11% svih ostalih nacionalnosti zajedno. Prema nekim istraživanjima, mobilno plaćanje može pozitivno uticati na pridobijanje kineskih turista, koji žele da izbegnu probleme sa menjanjem novca. Većina preferira da koristi kineske servise, delimično zato što su kineski, ali i zato što su veoma brzi i efikasni. Prošle godine, kineski turisti su u proseku trošili oko 3.750 dolara na svojim putovanjima u Evropi (ne računajući prevoz). Integrisanje Alipay, Union Pay i WeChat Pay rešenja hotelijerima, restoranima i kulturnim institucijama omogućava da Kineze lakše ubede da novac troše na njihove usluge i proizvode. Samo WeChat Pay u jednom minutu ima preko milijardu transakcija, a pravi bum se tek očekuje narednih godina. Alipay je najavio da će do kraja godine biti dostupan u 20 evropskih zemalja, a u Evropi postaju sve zastupljeniji i WeChat Pay i Union Pay.

Akcenat na porodici
Najveći broj turista iz Kine čine pripadnici novonastale srednje klase. Iako prema nekim procenama samo oko 10% Kineza ima pasoš, to je ipak 130 miliona potencijalnih turista. Zlatna nedelja je period tokom jeseni kada Kinezi tradicionalno putuju. Prošle godine je tokom Zlatne nedelje više od 710 miliona ljudi je išlo na odmor (u inostranstvo, ali i na domaće destinacije). Porodična putovanja čine čak 46% svih putovanja kineski turista. Zato tematski, zabavni parkovi i kulturne atrakcije u ponudi neke destinacije podižu njenu vrednost u očima Kineza.

Priroda
Većina Kineza danas je preopterećena poslom i pod konstantnim stresom. Zato je za mnoge primamljiva mogućnost boravka u prirodi, na čistom vazduhu i daleko od buke i stresa. Planine, reke, jezera, sela, hajking ture i organska domaća hrana veoma su atraktivne opcije za kineske turiste.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *