Kraljevska bajka sa uticajem na turizam

Kraljevska bajka sa uticajem na turizam

Kraljevska bajka sa uticajem na turizam

Bajkovito venčanje princa Harija i Megan Markl pomoglo je svetu da ponovo poveruje u bajke ali, takođe, pomoglo je i lokalnoj ekonomiji. Kancelarija za nacionalnu statistiku Velike Britanije napravila je procenu pre venčanja po kojoj je prihod trebalo da bude oko 680 miliona dolara zahvaljujući posetiocima, prodaji suvenira i hotelskom smeštaju. Prema Forbsu, neverovatnih 29 miliona Amerikanaca uživo je gledalo razmenu bračnih zaveta kraljevskog para. A jedan engleski gradić još uvek oseća pozitivne efekte ovog događaja. Kako strani mediji navode, grad Vindzor gde se venčanje i održalo, postao je poprilično popularna turistička destinacija tokom leta. Na primer, od majskog venčanja, posete dvorcu Vindzor su porasle za vrtoglavih 92%. Mada, ovo i nije veliko iznenađenje za stručnjake koji prate turizam ove zemlje, uključujući Patrišu Jejts, iz Turističke Organizacije Velike Britanije (VisitBritain). Prema njenim rečima, u pitanju je prava bajka o američkoj devojci koja se udala za britanskog princa. Na tome su posle kraljevskog venčanja i zasnovane nade da će se povećati broj turista koji će dolaziti u zemlju u narednim nedeljama i mesecima, a koji će potom posećivati i brojne druge značajne lokacije širom Velike Britanije. Osim Vindzora, i nekoliko drugih destinacija u Velikoj Britaniji je zabeležilo porast broja posetilaca. Tako je dvorac Vindzor postao vodeća letnja atrakcija nakon koje sledi panoramsko razgledanje Londona tzv.“hop on hop off” autobusima. Posle toga, turisti i dalje vole da posećuju London Tauer (Tower of London) gde mogu videti i sve krunske dragulje kraljevske porodice, a onda sledi i krstarenje rekom Temzom. Sveukupno, podaci pokazuju porast od 56% prodatih ulaznica u Velikoj Britaniji. Dobra vremena će se sigurno nastaviti s obzirom da će se princeza Evgenija udati za svog verenika, Džeka Bruksbenka, ove jeseni u dvorcu Vindzor.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *