Luksuzni rizort na Maldivima uvodi batlera za selfije

Luksuzni rizort na Maldivima uvodi batlera za selfije

Luksuzni rizort na Maldivima uvodi batlera za selfije

Ako nemate selfi koji dokazuje da ste negde bili i proveli se fenomenalno, zapravo i niste bili tamo.

Davno je prošlo vreme ćutljivih i diskretnih batlera u smokinzima, sa besprekornim manirima. Oni se danas mogu videti još samo u britanskim istorijskim dramama, dok nova generacija batlera osvaja tržište uslužnih delatnosti.

Tako je Conrad Hilton Resort, luksuzni rizort na maldivskom ostrvu Rengali, svojim gostima ponudio jedinstvenu uslugu – Instagram batlera. Umesto da pružaju savete o vinskoj karti, ovi „batleri“ su članovi hotelskog osoblja, talentovani za fotografiju. Oni za goste pronalaze najfotogeničnija mesta za originalne selfije, na takozvanom Instagram Trails-u. U pitanju je skup lokacija kao što su restorani i peščani atoli, koji će posvedočiti o tome koliko je vaš odmor bio fenomenalan.

Ova priča možda zvuči luckasto, ali se zapravo radi o targetovanoj kampanji, namenjenoj novoj generaciji putnika, koji „žive, jedu, vole i putuju“ na društvenim mrežama. Nedavno istraživanje koje je urađeno za aerodrom Hitrou, u kome je učestvovalo 2.000 putnika, otkrilo je kolika je zapravo moć Instagrama. Svaki sedmi putnik iz Ujedinjenog Kraljevstva izjavio je da bi odabrao destinaciju za odmor isključivo na osnovu fotografija sa Instagrama. Studija je pokazala i da 25% ljudi želi da na destinaciji poseti restorane čije su postove i fotografije videli na društvenim mrežama, a 27% njih smatra da će više uživati na odmoru, ako svoje fotografije sa odmora postavljaju na društvene mreže.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *