Marriott zadržava svih 30 brendova Starwood-a

Marriott zadržava svih 30 brendova Starwood-a

Marriott zadržava svih 30 brendova Starwood-a

Marriott International, američka kompanija koja je za 13 milijardi dolara preuzela Starwood Hotels & Resorts, planira da zadrži svih postojećih 30 hotelskih brendova unutar obe hotelske grupacije. Snaga novog programa lojalnosti leži, velikim delom, baš u veličini portfolija i velikom izboru. Imati na raspolaganju 30 brendova širom sveta čini ovaj program još jačim. Akvizicijom Starwood-a, Marriott postaje izuzetno dobro zastupljen u gornjem delu hotelskog sektora visoke klase, gde su se brendovima „Marriott“ i „Renaissance“ sada pridružili brendovi „Sheraton“, „Le Meridien“ i „Westin“. U luksuznom sektoru, čuvenom „Ritz-Carlton“-u je pridodat Starwood-ov „St. Regis“ i „Luxury Collection“. Marriott sada nadgleda preko 5.700 hotela sa približno 1,1 milionom soba u preko 110 zemalja sveta. Njegovih 30 brendova je sada znatno više od Hiltonovih desetak ili od 13 brendova InterContinental hotelske grupacije.

Još novih vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *