Mlađi putnici su znatno štedljiviji od starijih

Mlađi putnici su znatno štedljiviji od starijih

Mlađi putnici su znatno štedljiviji od starijih

Mlađe i starije generacije putnika veoma se razlikuju kada su u pitanju način biranja destinacije, prihvatljiva cena smeštaja i organizacija putovanja.

Godišnje istraživanje TripAdvisor-a, Trip Barometar, pokazalo je da mladi na smeštaj troše čak tri puta manje novca od starijih putnika. U istraživanju je učestvovalo više od 23.000 ljudi iz celog sveta, koji su odgovarali na pitanja vezana za svoje poslednje putovanje (destinacija, budžet, aktivnosti i sl.).

Generalno, mlađi putnici nisu vezani za destinaciju kada počinju da razmišljaju o putovanju, i skloni su da se za putovanje odluče na osnovu dobre ponude. Samo 46% ispitanika starosti između 18 i 24 godine unapred je odlučilo gde će putovati. Za razliku od njih stariji od 65 godina su mnogo odlučniji i u preko 70% slučajeva znaju gde žele da idu. Mlađe generacije zato više ulažu u organizaciju putovanja, pa skoro polovina pre puta unapred online bukira ulaznice za sadržaje i atrakcije na destinaciji, dok je broj starijih od 65 koji ovo praktikuju neuporedivo manji.

Istraživanje pokazuje da je city-break najpopularniji tip putovanja, posebno među milenijalcima (čak 42% se odlučuje za ovakav, kraći odmor). Oni su mnogo spremniji od starijih generacija da ulože vreme u traženje najjeftinijeg smeštaja i prevoza, kako bi putovanje bilo ekonomičnije. Mlađi putnici češće putuju u okviru ograničenog budžeta.

Što se tiče izbora smeštaja, iznenađujuće je da i starije i mlađe generacije ipak preferiraju tradicionalne tipove smeštaja (preko polovine putnika) u odnosu na home shareing platforme kao što je Airbnb, za koje se odlučuje samo 7% putnika. Zanimljivo je i da evropski putnici odluku o smeštaju uglavnom baziraju na osnovu cene, dok je putnicima iz Azije presudan hotelski brend. Tako se više od 82% kineskih putnika odlučuje za smeštaj isključivo u hotelu u čiji brend imaju poverenje.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *

X