Naša deca će biti mnogo samostalniji putnici od nas

Naša deca će biti mnogo samostalniji putnici od nas

Zanimljiva studija koja je nedavno sprovedena, bavila se željama i potrebama sledeće generacije svetskih putnika, popularno nazvane „generacija Z“, i analizirala kako se njihovi stavovi o putovanju prenose na opšta životna stremljenja.

Istraživanje je pokazalo da je mladima starosti između 16 i 24 godine nezavosnost veoma važna, budući da čak 34% ispitanika planira da u narednoj deceniji putuje samostalno bar jednom. Trećina generalno više voli solo putovanja od onih sa porodicom i prijateljima, a skoro petina bi volela da u životu napravi pauzu od svega i na godinu dana putuje po svetu sa rancem na leđima. Želju za samostalnim putovanjima skoro polovina je objasnila nespremnošću da prilagođava svoje ponašanje i navike porodici i prijateljima, ali 42% je svesno da im putovanja sa porodicom ipak omogućavaju da vide mesta koja samostalno verovatno ne bi mogli da priušte.

Zanimljivo je što se skoro trećina mladih širom sveta nada da će imati priliku da studira ili živi u inostranstvu. Još zanimljivije je što kada su upitani na šta troše novac, 65% mladih je izjavilo da su im prioriteti putovanje i upoznavanje sveta, koji su se našli ispred ulaganja u visoko obrazovanje, profesionalne obuke, štednje ili kupovine nekretnina.

Mladima je očuvanje sredine važno, pa preko polovine smatra da im je održivi turizam na destinaciji bitan faktor pri izboru, a preko trećine želi da volontira dok putuje. U ovom istraživanju Booking.com-a su učestvovali mladi sa 29 svetskih tržišta (Australije, Nemačke, Francuske, Španije, Italije, Kine, Brazila, Indije, SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Rusije, Indonezije, Kolumbije, Južne Koreje, Japana, Novog Zelanda, Tajlanda, Argentine, Belgije, Kanade, Danske, Hong Konga, Hrvatske, Tajvana, Holandije, Švedske, Singapura i Izraela).

Pročitajte još i zašto su mladi tako odgovorni turisti i zašto je generacija Z novi fokus travel industrije. Čak i grane turizma koje su tradicionalno okrenute nekim drugim ciljnim grupama, uvode nove sadržaje i iskustva kako bi bile zanimljivije mlađim putnicima.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X