Nova promo kampanja „Vilnjus, G tačka Evrope“

Nova promo kampanja „Vilnjus, G tačka Evrope“

Nova promo kampanja „Vilnjus, G tačka Evrope“

Go Vilnius, zvanična turistička organizacija prestonice Litvanije, lansirala je 09. avgusta multimedijalnu marketinšku kampanju usmerenu prevenstveno na tržište milenijalaca.

Kampanja je procurela u javnost nekoliko dana pre zvaničnog datuma objave i za kratko vreme je više od 1.000 svetskih medija prenelo vest o njoj.

Cilj kampanje je da Vilnjus učini vidljivijim i da ga predstavi kao uzbudljlivu opciju za milenijalce koji putuju na alternativne destinacije. Kako bi uspeo da privuče ovu veoma zahtevnu tržišnu grupu, Go Vilnius je angažovao mlade studente marketinga, koji su svojim hrabrim i kreativnim pristupom dočarali grad kao neotkrivenu evropsku city-break destinaciju. Upečatljiva poruka „Niko ne zna gde je, ali kada ga nađete, neverovatan je“ predstavlja kampanju „Vilnjus, G tačka Evrope“ u kojoj je mlada žena predstavljena kako leži na čaršavu na kome je mapa Evrope, i rukom steže Litvaniju, na način koji sugeriše seksualno zadovoljstvo.

U okviru kampanje snimljeno je i nekoliko videa, a na sajtu Vilniusgspot.com možete učestvovati u kvizu koji vam pomaže u stvaranju personalizovane mape grada. Za sada je „Vilnjus, G tačka Evrope“ prevazišla sva očekivanja i izavala je veliku medijsku pažnju, ali i pažnju katoličke crkve. Naime, predstavnici katoličke crkve u Litvaniji su očajni zbog kampanje, koja je pokrenuta mesec dana pre zvanične posete pape Franje, zakazane u okviru njegove baltičke ture.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *