– Otvoren 41. Međunarodni sajam turizma u Beogradu – Travel Magazine

Otvoren 41. Međunarodni sajam turizma u Beogradu

Otvoren 41. Međunarodni sajam turizma u Beogradu

U Beogradu je počeo 41. Međunarodni beogradski sajam turizma koji će trajati od 21. do 24. februara. Zajedno sa sajmom turizma otvoreni su i sajmovi vina i ugostiteljstva. Zemlja partner sajma ove godine je Bugarska.

Poslednjih nekoliko godina sajam je postao prvenstveno mesto okupljanja domaćih i regionalnih turističkih predstavnika. Tradicionalno odlični nastupi brojnih domaćih turističkih organizacija upotpunjeni su značajnim učešćem Slovenije, Makedonije, Crne Gore, Hrvatske i Bosne i Hercegovine, a prisutne su i turističke organizacije nekih dalekih zemalja poput Indije, Indonezije i Kube.

Domaći turoperatori promovišu najpopularnije turističke destinacije kao što su Grčka, Turska, Tunis, Egipat, a ove zemlje imaju i svoje direktne predstavnike u vidu brojnih turističkih organizacija.

Ambasada Indonezije je, kao i svake godine, na veoma upečatljiv način predstavila svoju zemlju, a posetioci njihovog štanda mogli su da probaju tradicionalna jela i da uživaju u indonežanskom plesu.

Zapažen nastup na sajmu ima i Indija, koju takođe predstavlja ovdašnja Ambasada. Na štandu ove zemlje posetioci se mogu upoznati sa veoma bogatom turističkom ponudom koja je aktuelna tokom cele godine.

Koji su benefiti putovanja
Ivana Dukčević, putopisac i fotograf, stalni saradnik Travel Magazine-a i autor bloga „Umetnost putovanja“, će u okviru programa ovogodišnjeg Sajma turizma održati predavanje na temu „Koji su benefiti putovanja“. Predavanje će biti praćeno autorskim fotografijama, a biće održano u maloj konferencijskoj sali Hale 4 u subotu, 23. februara u 11 časova.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Air Serbia promoviše nove destinacije
Nacionalni avio prevoznik Srbije, Air Serbia, će na sajmu predstaviti svoje nove destinacije. Posetiocima koji su zainteresovani za kupovinu karata za sedam novih redovnih linija – za Kijev, Madrid, Barselonu, Rijeku, Krasnodar, Helsinki i Kairo, i dve sezonske za Nicu i Zadar, ali i za ostale destinacije, nacionalni avio prevoznik ponudiće bolje uslove kupovine, kao i druga brojna iznenađenja.

Usluga nacionalnog avio prevoznika prvi put će biti predstavljena i putem virtuelne stvarnosti. Uz pomoć specijalnih VR naočara posetioci štanda Air Serbia-e moći će da zavire u unutrašnjost kabine, provere kako izgledaju biznis i ekonomska klasa, kokpit, pa čak i da virtuelno dožive devet novih destinacija. U okviru posebne nagradne aktivacije, imaće priliku da putem specijalnog touch screen ekrana naprave fotografiju sa pozadinom neke od novih destinacija, koja će im potom biti poslata na mejl. Posetioci koji fotografije postave na svoje Instagram profile uz hešteg #AirSerbiaFAIRytale, kandiduju se za izbor najbolje fotografije koja osvaja dve besplatne karte za destinaciju koja se na njoj nalazi.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *