Planiranje putovanja – Pet saveta za organizaciju poslovnog putovanja – Travel Magazine

Pet saveta za organizaciju poslovnog putovanja

Pet saveta za organizaciju poslovnog putovanja

Putovanja bilo privatno ili poslovno može da bude predivno iskustvo, ali ako znate da neutrališete stres koji obično ide uz njega.

Poslovna putovanja, uprkos digitalizaciji, nisu nikada zamrla. Naprotiv, beleže veliki porast.

Iako u današnjem digitalnom svetu, možemo da komuniciramo sa ljudima u najudaljenijim vremenskim zonama kad god poželimo, za dobar poslovni dogovor i uspostavljanje poslovnih veze, najbolji je klasičan sastanak.

Troškovi poslovnih putovanja će porasti do 1,6 milijardi dolara u 2020. tvrde stručnjaci iz avio saobraćaja i turizma. Postoji trend rasta poslovnih i korporativnih putovanja, koja su uspela da sačuvaju svoju važnost u savremenom i digitalnom svet.

Svako ko se sprema na poslovni put treba detaljno da ga isplanira, kako bi sve prošlo u najboljem redu. Ovo su neki od saveta koje nudi poslovni portal Enterpreneur.

Pametan izbor hotela

Dobro pripremljen poslovni put je pola posla završeno. Izbor hotela koji najbolje odgovara vašim potrebama je ključna stvar. Izaberite hotel koji je blizu mesta gde je planiran sastanak makar on imao manje zvezdica nego hotel koji biste želeli. Upoznajte pobliže sa lokacijom izabranog hotela. Proverite kako se stiže od aerodroma do tamo i nazad, koliko je udaljen od mesta sastanka, koji javni prevoz saobraća, da li u blizini ima metro.

Iskoristite pametno vreme provedeno na letu

Poslovni ljudi provode veliki broj sati na putovanjima. Na dugolinijskim letovima, koji traju i deset, pa i više sati, veoma je važn da to vreme ne bude uludo potrošeno. Na letu možete da koristite laptop i da radite. Ako vam je za rad potreban internet, izaberite aviokompaniju koja ga ima u ponudi. Tako jednostavno možete pretvoriti dugačak let u veoma produktivno provedeno vreme. Ujedno stvarajte veze. Upoznajte se sa saputnicima, razgovarajte i razmenite vizit-karte. Nikada ne znate šta se sve može izroditi od slučajnog poznanstva.

Imajte svoj oblak

Veoma je važno da ključna dokumenta čuvate u cloud-u (nekom od javnih servera poput Google Drive-a, Dropbox-a i sl.) Na taj način ćete bilo kad i bilo gde imati pristup važnim fajlovima. Ako se radi o papirnoj dokumentaciji, skenirajte je i u digitalnom formatu prebacite u cloud. Ujedno na svom telefonu možete da čuvate dokumenta potrebna za put: avio kartu, kupon za ukrcavanje, potvrdu o rezervaciji smeštaja.

Putno osiguranje

Za svako putovanje u inostranstvo treba da imate putno osiguranje. Neke zemlje ga traže kao obavezno da bi vam odobrili ulazak. Nezavisno od administrativnih zahteva, osiguranje treba da imate prvenstveno zbog sebe i svoje dobrobiti. Ako se razbolite ili povredite bez zdravstvenog osiguranja u dalekoj zemlji možete imati mnogo problema.

Pristup aerodromskim salonima

Ako ste poslovni putnik, pristup aerodromskim salonima može da vam bude veoma koristan. U njima se osim bara i restorana nalaze i sobe za odmor gde možete i odspavati malo. Saloni imaju i udobna mesta za rad, sa dobrim internet konekcijama, štampačem, skenerom, faksom. Ako ste na putu i treba vam hitan sastanak sa kolegama ili konferencijska veza sa poslovnim partnerom možete ga organizovati u nekom od aerodromskih salona. Da biste mogli da ih koristite treba da letite biznis i/ili prvom klasom, a možete i da doplatite za njihovo korišćenje ako putujete u ekonomskoj klasi. Postoje i globalne propusnice za aerodromske salone, poput Priority Pass-a, koje se stiču članstvom.

Pitali smo se za vas: Da li premijum ekonomska klasa zaista vredi toliko novca? Pogledajte kako izgleda unapređen biznis klub na novom istanbulskom aerodromu. Saznajte kako možete da dobijete upgrade u biznis klasu.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *