– Skeniranje lica - način plaćanja hotelskih usluga – Travel Magazine

Skeniranje lica – način plaćanja hotelskih usluga

Skeniranje lica – način plaćanja hotelskih usluga

Kompanija Shiji iz Hong Konga, koja se bavi razvojem informacionih tehnologija za potrebe hotelijerstva i ugostiteljstva, udružila se sa Alibabinim online rezervacionim sistemom Fliggy-jem, kako bi ponudila uslugu plaćanja hotelskih usluga putem skeniranja lica korisnika.

Čak 50 hotela na ostrvu Hajnan će uskoro početi primenu ovog novog načina plaćanja, koji će omogućiti daleko bržu prijavu u hotel i plaćanje usluga.

Fliggy će se brinuti o rezervacijama i podacima korisnika, dok će Shiji biti odgovoran za tehničko sprovođenje celog postupka.

Putnici koji budu rezervisali hotel preko Fliggy platforme moći će da ostave svoje biometrijske podatke, koji će se kasnije koristiti kao potvrda plaćanja. Kada putnik dođe u hotel, biće potrebno da skenira svoj lični dokument (pasoš, ličnu kartu) na kioscima koji će se nalaziti u lobiju. Softver će potom automatski obraditi prijavu i autorizaciju plaćanja kreditnom karticom, koja je već ranije prijavljena, a putniku će odmah potom biti izdata ključ-kartica za ulazak u sobu. Autorizacija plaćanja će biti obavljena putem skeniranja lica gosta. Ceo proces, od trenutka dolaska gosta pa do izdavanja kartice za ulazak u sobu će trajati do 30 sekundi.

U isto vreme bezbednost celog procesa će biti na najvišem nivou, a svi lični podaci gosta će biti maksimalno zaštićeni od bilo kakve greške ili zloupotrebe.

Ovo nije prvi put da se ovakva tehnologija primenjuje u hotelima. Fliggy i Marriott hoteli su u julu ove godine testirali ovu tehnologiju u dva hotela iz Marriott lanca, u kineskim gradovima Hangdžou i Sanja (Sanya), baš na ostrvu Hajnan.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *