Rangirane aviokompanije po korisničkom servisu

Rangirane aviokompanije po korisničkom servisu

Rangirane aviokompanije po korisničkom servisu

Najnovije istraživanje je ocenjivalo rad 78 svetskih aviokompanija tokom ovog leta, uzimajući u obzir korisnički servis, pomoć putnicima kada podnesu zahtev za kompenzaciju zbog kašnjenja leta, tačnost letova i način na koji su se bavili raznovrsnim zahtevima putnika. Uzimajući sve u obzir na prvom mestu se našla aviokompanija Qatar Airways, sa 8,7 bodova, dok se Virgin Atlantic, kao najbolja britanska aviokompanija našla na šestom mestu, sa 8,2 boda. Ujedno, Virgin Atlantic je i jedna od retkih kompanija koja je uspela da poveća svoju ocenu u odnosu na prethodnu godinu. Među prvih pet najboljih našli su se još i italijanski Air Dolomiti, Austrian Airlines, Singapore Airlines i KLM.

Još novih vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *