– Rečna krstarenja i za mlađe generacije – Travel Magazine

Rečna krstarenja i za mlađe generacije

Rečna krstarenja i za mlađe generacije

Činjenica da na rečna krstarenja uglavnom odlaze penzioneri ne predstavlja nikakvu tajnu. Stariji putnici su ih prihvatili sa velikim žarom što je dovelo do neprekidnog rasta ovog segmenta u poslednjih nekoliko godina. Međutim, ne postoji nijedan očigledan razlog zašto rečna krstarenja ne bi, takođe, privlačila i mlađe putnike.
U pokušaju da se ovo tržište proširi, nekoliko kompanija specijalizovanih za ovaj vid krstarenja počeo je svojim sadržajima da privlači porodice sa decom (npr. nedavno je došlo do partnerstva kompanije AmaWaterways sa kompanijom Adventures by Disney). Ali šta se dešava sa putnicima u 20-im, 30-im i 40-im godinama? Do sada i nije bilo rečnih krstarenja koja zadovoljavaju ovaj segment tržišta.
Neki tvrde da su rečna krstarenja preskupa i isuviše neaktivna za ovu starosnu grupu. Moguće je da ulazak kompanije G Adventures na ovo tržište predstavlja pokazatelj da ovde ipak ima prostora za mlađe putnike. Kompanija G Adventures, koja je okrenuta mlađoj populaciji, aktivnijoj i često populaciji sa manje novca, ipak još uvek nije ušla na tržište evropskih rečnih krstarenja: kompanija za sada nudi itinerere u Amazoniji, a započeće i jedrenja na Mekongu, Gangu, Amazonu i u regionu Burgundije u Francuskoj sledeće godine. Međutim, sama činjenica da se ova kompanija pojavila na tržištu rečnih krstarenja znači da možemo očekivati dolazak nove ere i privlačenje mlađih gostiju kada je ovaj vid krstarenja u pitanju.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *