Trendovi: Putovanja u 2019. godini

Trendovi: Putovanja u 2019. godini

Trendovi: Putovanja u 2019. godini

Zahvaljujući rastućem uticaju društvenih mreža i sve većoj popularnosti wellness-a, eksperti su predvideli da će 2019. biti specifična po većoj zastupljenosti četiri tipa putovanja.

Prvi primetan trend, koji će naredne godine kulminirati, je zamena dugih letnjih odmora za više manjih intenzivnijih putnih iskustava. Ponuda u ovom segmentu je sve raznovrsnija, a izuzetno pogoduje razvoju lokalnih ekonomija.

Nažalost, danas je fotogeničnost nekog mesta mnogim putnicima važnija od kulturno-istorijskih sadržaja koje ono nudi, a čak 40% mladih putnika smatra da je „instagramabilnost“ neke destinacije najvažniji faktor pri njenom izboru. Zato se i u 2019. očekuje porast interesovanja za takozvane „insta-odmore“.

Globalni institut za wellness (Global Wellness Institute) predvideo je da će wellness industrija u narednim godinama iskusiti vrtoglavi rast i da će njena vrednost porasti sa 639 milijardi dolara u 2017, na 919 milijardi u 2022. godini. Od fitnes i spa centara do hotela sa holističkim sadržajima i programima povratka prirodi, cilj ovakvih odmora je da vas revitalizuju, ali i da vas nauče kako da živite zdravo i razmišljate pozitivno.

Još jedan zanimljiv trend, koji će nastaviti da raste sledeće godine, je spajanje poslovnih putovanja i putovanja radi zadovoljstva. Čuvena rent-a-car kompanija, Avis, sprovela je istraživanje prema kome čak 87% poslovnih putnika na putovanju rado meša posao i zadovoljstvo, a preko polovine njih je izjavilo da bi na poslovni put rado poveli i porodicu. Zato se i ovakva putovanja menjaju i sve više uključuju bolji smeštaj, luksuznije sadržaje i ponudu turističkih obilazaka.

Ostale korisne savete pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X