Kampanja „Upoznajte najbolje u Evropi“ Turkish Airlines-a, u susret UEFA EURO 2016

Kampanja „Upoznajte najbolje u Evropi“ Turkish Airlines-a, u susret UEFA EURO 2016

Kampanja „Upoznajte najbolje u Evropi“ Turkish Airlines-a, u susret UEFA EURO 2016

Zvanični partner prvenstva u fudbalu UEFA Euro 2016, kompanija Turkish Airlines danas je objavila sve detalje vezane za kampanju „Upoznajte najbolje u Evropi“ . Kampanja uključuje snimanje televizijskih reklama, kreiranje jedinstvenih uniformi, prenose mečeva uživo u avionima, poklanjanje karata i sajt posvećen ovom prvenstvu. Tokom kampanje koja će trajati tokom čitavog prvenstva, u određenim avionima kompanije Turkish Airlines moći će da se prate mečevi uživo, u sva četiri grada biće organizovano okupljanje ljubitelja ovog prvenstva, a širom Pariza, na najistaknutijim mestima, biće postavljeni brendovi.

Kao najbolja evropska avio-kompanijia petu godinu zaredom i prevoznik koji leti u najviše zemalja na svetu, Turkish Airlines aktivno učestvuje u evropskim sportskim i kulturnim dešavanjima. Tokom kampanje „Upoznajte najbolje u Evropi“ ċe se birati najbolji navijač evropskog kontinenta, navijač koji je spreman da ide izvan i iznad granice kako bi iskazao ljubav i strast prema timu za koji navija.

Sva dešavanja kampanje moći ċe da se prate na specijalno kreiranom sajtu MeetEuropesBest.com. Na sajtu će biti prikupljani sadržaji socijalnih medija koji su korisnici napravili koristeći hešteg #EuropesBest. Navijači će moći da prikažu jedinstvene načine kojima podržavaju za svoj tim, a koristeću hešteg imaće šansu da osvoje dve avionske karte, smeštaj i dve ulaznice za fudbalsko prvenstvo UEFA EURO 2016.

Kako bi atmosfera bila što uzbudljivija, Turkish Airlines se udružio sa rediteljem muzičkih video spotova iz Holivuda, Grejdijem Halom, kako bi snimili sedam reklama u kojima ċe se prikazati najuzbudljiviji momenti prvenstva. Pod parolom „Upoznajte najbolje u Evropi“ klipovi predstavljaju svet profesionalnih fudbalera prožet jedinstvenim iskustvom putnika kompanije Turkish Airlines.

Direktor marketinga kompanije Turkish Airlines, Ahmet Olmuštur, rekao je: „Kampanja Upoznajte najbolje u Evropi proslavlja fudbalsko prvenstvo UEFA EURO 2016 i navijače koji čine srce turnira. Pored sajta i snimanja televizijskih reklama, posebno dizajniranih uniformi za posadu aviona i poklanjanje avio karata, kompanija Turkish Airlines želi da omogući priliku ljubiteljima fudbala da zajedno navijaju sa navijačima iz cele Evrope.“

Kako bi navijačima zagolicala maštu, avio-kompanija je kreirala uniformu u bojama evropskog fudbalskog prvenstva, koju će nositi posada u jednom od aviona tipa A330-300. Zbog sve većeg prisustva kompanije Turkish Airlines u svetu, ovaj avion je već privukao pažnju velikog broja ljubitelja fudbala u gradovima širom SAD, Evrope, Bliskog Istoka, Azije i Afrike.

Kampanja „Upoznajte najbolje u Evropi“ osmišljena je da ukaže na važnost ovog međunarodnog fudbalskog prvenstva kao i na uspeh kompanije Turkish Airlines.

Za više informacija o #EuropesBest posetite sajt MeetEuropesBest.com. Sajt je takođe dostupan na francuskom i turskom jeziku.

Još novih vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *