Veštačka inteligencija menja turizam

Veštačka inteligencija menja turizam

Potpredsednik Google-a, Oliver Heckmann, nedavno je izjavio da nijedna druga industrija nema toliko direktne koristi od razvoja mašinskog učenja kao turizam.

„Mašinsko učenje menja turizam više nego bilo koju drugu indistriju na svetu, iz jednog razloga – jezičke barijere predstavljaju veliki problem za putnike koji putuju na udaljena mesta da bi upoznali druge kulture. Razvoj mašinskog učenja direktno doprinosi unapređenju mašinskog prevođenja.“

Ovo je zaista zanimljiv argument, piše Skift u svojoj novoj analizi. Mašinsko učenje je oblast veštačke inteligencije koja se bavi izgradnjom računarskih sistema koji uče iz iskustva. Google je do sada već značajno oblikovao razvoj turizma, omogućavajući svojim korisnicima da bukiraju avio karte, smeštaj i aranžmane i putnicima predlaže sadržaje vezane za njihovu pretragu o destinacijama, do kojih nikada ne bi sami došli. Ali usavršavanje prevodilačkih alata nam omogućava novi nivo komfora na putovanju. Uz korišćenje Google Translate-a i sličnih aplikacija, saznajete šta vam govore lokalci, šta piše na obaveštenju ili u restoranskom meniju (dovoljno je samo da uperite svoj telefon u tom smeru). Ovi alati i dalje nisu savršeni, ali trenutno se ulaže puno sredstava u njihov dalji razvoj i očekuje se da će u budućnosti oni dovesti do potpuno drugačijeg putnog iskustva.

„Biće potrebno mnogo godina rada, ali jednog dana će vas vaš lični prevodilac pratiti na svim putovanjima i omogućiće vam savršenu komunikaciju sa lokalcima.“

Mašinsko iskustvo pomaže u razvoju i drugih alatki, pa tako Google trenutno radi na alatu koji će omogućiti putnicima da o kašnjenju svog leta saznaju preko ove platforme, čak i pre nego što ih o tome obavesti aviokompanija, a imaće mogućnost da se o svom letu informišu i preko Google pretrage, kada ukucaju broj svog leta.

„Imamo tim koji trenutno radi na ubacivanju svih mogućih informacija (kašnjenja, vremena dolaska, status letova) u veliki sistem, koji zatim koristeći te, ali i druge informacije (o vremenskim prilikama, aerodromima i sl.) daje predviđanja kašnjenja.“

Digitalni putnik je definitivno realnost kojoj turizam mora da se prilagodi, a evo na koji način nove tehnologije oblikuju budućnost putovanja. Pročitajte i da li travel industrija treba da ulaže više u veštačku inteligenciju, ali i da li agencije na pravi način koriste dostupne tehnologije.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X