Zašto je važno da budete fini prema kabinskom osoblju?

Zašto je važno da budete fini prema kabinskom osoblju?

Zašto je važno da budete fini prema kabinskom osoblju?

Vukli ste preteške torbe preko pola aerodroma, čekali ste u dugom redu da prođete kontrolu i u trenutku kada se ukrcavate u avion, verovatno vam više nije do osmeha i pored člana kabinskog osoblja koji vam želi dobrodošlicu možete proći namrgođeni, i čak bez pozdrava.

To nije način na koji treba da postupite, i to ne samo zato što kršite osnovna pravila kulturnog ponašanja. Jer dok ćete vi u prolazu da se svojoj stjuardesi kratko nasmešite i dobacite pozdrav, njen zadatak je da vas tokom te tri-četiri sekunde koliko traje kontakt, mnogo bolje osmotri.

Od trenutka kada putnik kroči kroz vrata aviona, zadatak kabinskog osoblja je da u što kraćem roku proceni da li on predstavlja rizik po let, posadu i ostale putnike, da li je u stanju da putuje i da li će mu biti potrebna neka dodatna pomoć tokom leta.

Stjuardesa mora da bude sigurna da je putnik dovoljno zdrav da putuje. Ako on prilikom ukrcavanja pokazuje iscrpljenost ili ima neki očigledan zdravstveni problem, kabinsko osoblje ima pravo da mu ne dozvoli ukrcavanje. Iako su svi članovi kabinskog osoblja obučeni da reaguju u slučaju urgentnih medicinskih situacija, oni ipak nisu doktori, niti mogu da daju dijagnoze i leče putnike na 10.000 metara visine.

Ukoliko putnik izgleda kao da je pod uticajem alkohola ili narkotika, kabinsko osoblje takođe može da mu zabrani ulazak u avion, budući da zbog svog nepredvidljivog ponašanja predstavlja opasnost za ostale putnike i posadu.

Ukoliko „problematični“ putnik ipak uspe da uđe u avion, i kasnije tokom leta počne da pravi incidente, kabinskom osoblju može biti potrebna pomoć. Zato oni tokom ukrcavanja memorišu putnike koji izgledaju snažno i jako, i čak pamte njihova sedišta, kako bi im se u slučaju nužde obratili za pomoć.

Ako vam se učini da im posao nije lak, u pravu ste. Iz tog razloga, uložite malo truda u iskreni osmeh tokom ukrcavanja i recite im nešto lepo. Ne samo što ćete biti kulturni, već ćete ostaviti i dobar prvi utisak. A to je, u kontaktu sa kabinskim osobljem, veoma važno!

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *