Lufthansa omogućava check-in putnicima drugih prevoznika

Lufthansa omogućava check-in putnicima drugih prevoznika

Lufthansa omogućava check-in putnicima drugih prevoznika

Pre dve godine Digital Innovation Hub Lufthansa grupe u Berlinu kreirao je platformu Airlinecheckins.com, koja putnicima omogućava da se čekiraju na svoje letove.

I to ne samo na Lufthansa-ine letove, već na letove preko 200 svetskih aviokomanija. Ali koji je interes Lufthansa grupe da preko svoje platforme putnicima omogućava čekiranje na letove drugih aviokompanija?

Prilikom čekiranja, putnici sistemu daju informacije o svojim putnim preferencama. Tako, na primer, imaju mogućnost da odaberu sedište koje žele, i platforma ih automatski čekira na to mesto ukoliko je dostupno, onog trenutka kada se check-in otvori. Putnik je zadovoljan jer je dobio mesto koje je želeo, a Lufthansa na ovaj način pripkuplja podatke o najtraženijim sedištima u avionu i stiče uvid u šire trendove na onovu kojih dalje donosi važne odluke u vezi sa svojim poslovanjem.

Dobijena statistika utiče na formiranje cena sedišta na letovima aviokompanija Lufthansa grupe. Njen niskotarifni prevoznik, Eurowings, tako naplaćuje različite cene za sedišta u svojim avionima, koje se delimično formiraju u skladu sa podacima prikupljenim preko airlinescheckins.com, koji pokazuju koliko je putnik spreman da plati za sedište.

Razvoj platforme koštao je samo 30.000 eura i do sada se višestruko isplatio. Prema podacima Lufthansa-e, putnici su veoma zadovoljni platformom, budući da uvek mogu da se čekiraju na jednom mestu, bez obzira na to preko koje aviokompanije lete i bez potrebe da instaliraju više različitih aplikacija za upravljanje bukinzima. Dovoljno je da jednom otvore nalog na platformi, a mogu da čekiraju i svoje saputnike, prijatelje i porodicu. Usluga je potpuno besplatna.

Ipak, konkurentske aviokompanije sigurno nisu preterano srećne zbog njenog postojanja, budući da na ovaj način gube priliku da putnicima tokom čekiranja ponude kupovinu neke dodatne usluge ili sadržaja.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Current ye@r *