Hoteli: Ocene gostiju važnije od brenda

Hoteli: Ocene gostiju važnije od brenda

Hoteli: Ocene gostiju važnije od brenda

U svojoj najnovijoj studiji Expedia Group je analizirala kriterijume koje turisti koriste pri biranju hotela, a rezultati pokazuju da su im najvažnije ocene drugih gostiju.

Danas se na internetu može ostaviti komentar ili ocena za gotovo sve sadržaje i usluge, a prema nekim procenama, preko 88% korisnika čita komentare pre finalne kupovine. Zato ne čudi što su korisničke ocene i komentari postali od presudne važnosti za izbor hotela – gotovo u istoj meri kao i cena. Istraživanje mišljenja drugih gostiju postalo je gotovo uobičajen deo izbornog procesa, a kupci se češće odulučuju za hotele koji ništa ne skrivaju, već imaju jasno prikazane sve cene i takse, ažurne fotografije soba i broj zvezdica.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X