– Lufthansa Grupa i Amadeus nastavljaju partnerstvo – Travel Magazine

Lufthansa Grupa i Amadeus nastavljaju partnerstvo

Lufthansa Grupa i Amadeus nastavljaju partnerstvo

Lufthansa Grupa i Amadeus objavili su da su uspostavili dogovor o nastavku dugogodišnjeg tehnološkog partnerstva.

Ovim Sporazumom Amadeus Altéa Passenger Service System (PSS) će nastaviti da pruža  Lufthansi, Austrian Airlinesu, Brussels Airlinesu and Swiss International Air Linesu IT sisteme za rezervacije, baze podataka i kontrolu odlazaka. Kao dodatak tome, Lufthansa Grupa i Amadeus proširuju partnerstvo i u drugim oblastima. Tu se pre svega misli na podršku Lufthansinog operativnog poslovanja, upravljanje procesima kupovine i prodaje, kao i upravljanje u slučaju prekida saobraćaja.

„Naše partnerstvo je bazirano na dubokom međusobnom razumevanju i poštovanju, i ovaj sporazum je dokaz dobre saradnje i induvidualnog pristupa koji imamo sa našim klijentima. Amadeusova vrhunska tehnologija podržava Lufthansa Grupu kako bi uspešno postigla svoje poslovne ciljeve“, izjavila je Julija Satel, predsednik Amadeus-ove direkcije za aviokompanije.

Aviokompanija SWISS u partnerstvu sa Amadeusom koristi Passeger Recovery soluciju koja brzo i efikasno optimizuje i automatizuje proces transfera putnika u slučaju prekida saobraćaja. Ovaj sistem analizira različite situacije u slučaju poremećaja saobraćaja analizirajući svaki pojedinačni itinerer putnika i ukupnu vrednost itinerera. Tokom prve situacije koja se desila u praksi, sto putnika je rebukirano za samo tri minuta nakon što su njihovi letovi otkazani.

U skladu sa zajedničkim ciljem da unapredi putničko iskustvo na aerodromu, Lufthansa Grupacija je bila Amadeusov prvi partner za Amadeus Airport Pay soluciju, koja omogućava putnicima da izvrše plaćanja za aerodromske usluge bez obzira na check-in infrastrukturu. Radi se o prvoj wireless soluciji za plaćanje u avio saobraćaju, koja podržava plaćanje EMV čipovanim karticama i može se iskoristiti za više avio kompanija, kompanije koje pružaju usluge zemaljske operative i banke. Lufthansa trenutno primenjuje ovu soluciju, po prvi put, na preko 170 aerodroma širom sveta.

Amadeus je pokretač i Lufhansinog ineternet sajta i digitalnih kanala već duži niz godina. Jedan od programa koji podstiče prodaju je Lufthansa Cash&Miles, inovativno rešenje, koje omogućava putnicima da plate putovanje prikupljenim miljama.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *