Travel Magazine– Marketing – Najnoviji sadržaji iz sveta putovanja

Marketing

Marketing

Zašto Travel Magazine?

Prvi broj Travel magazina objavljen je u februaru 2000. godine. Časopis izlazi sredinom svakog meseca. Proteklih godina odštampano je preko 14.000 stranica teksta i predstavljeno preko 600 destinacija širom sveta. Časopis je stekao reputaciju jedne od najkvalitetnijih i najluksuznijih mesečnih publikacija u Srbiji, a u oblasti travel industrije nema adekvatnog konkurenta u celoj jugo-istočnoj Evropi.

 

Šta je Travel Magazine postigao proteklih godina?

• Ostvarili smo stabilni mesečni tiraž od 10.000 primeraka

• Mesečno ga čita do 40.000 ljudi (na osnovu podataka agencija za istraživanje tržišta)

• Prodaje se u proseku oko 87% ukupnog tiraža

• Prosečan broj strana po izdanju je 96

• Zvanični smo promoteri Tajlanda za Srbiju

• Zvanični smo promoteri Sajma turizma u Beogradu IFT

• Članovi smo ITTFA International Tourism Trade Fairs Association

 

Pokrivenost, prodaja i čitanost

• Travel Magazine se prodaje u svim većim mestima u Srbiji

• Prosečna prodaja na mesečnom nivou je 87% (od 10.000 primeraka)

• Neprodati primerci se i dalje prodaju kroz otkup starih brojeva

• Neprodati primerci se prodaju na Sajmu turizma

• Neprodati primerci se besplatno dele na medijima i u promotivne svrhe

• Po procenama agencija jedan primerak časopisa čita i do 7 ljudi, što čini oko 40.000 čitalaca mesečno

 

Ciljne grupe

• Generalno, ciljnu grupu čine svi ljudi koji putuju na bilo koji način i ljudi koji teže lepim i kvalitetnim stvarima u životu

• Po finansijskoj moći, ciljne grupe delimo na nisku, srednju i visoku

• Na osnovu naših analiza, ciljne grupe se mogu podeliti po sledećem principu: niska 10%, srednja 55%, visoka 35%, dok 60% čitalaca čine žene, a 40% muškarci

• Naše čitaoce čini 60% srednje-obrazovanih i 40% visoko-obrazovanih ljudi

 

Psihologija

• Istraživanja su pokazala da čitaoci časopisa Travel Magazine, bez obzira na svoju platežnu moć, teže proizvodima i uslugama koje spadaju u kategoriju visokokvalitetnih, poznatih (u smislu robne marke) i statusnih.

• Sve tri ciljne grupe naših čitalaca spadaju u kategoriju onih ljudi koji umeju da prepoznaju kvalitet rukovodeći se svojim iskustvima, praćenjem zbivanja na tržištu, uočavajući jasnu razliku između proizvoda koji pokušavaju da privuku pažnju kroz promociju, pritom zanemarujući kvalitet, sa jedne strane, i proizvoda koji na prvo mesto stavljaju kvalitet, sa druge strane.

• Istraživanja su pokazala da i onaj deo naših čitalaca koji ne rasplaže nadprosečnim primanjima, podjednako teži visokokvalitetnim proizvodima i uslugama, često se odričući nekih svakodnevnih potreba u cilju pribavljanja navedenih proizvoda ili usluga. Među njima većinu predstavljaju oni slojevi stanovništva koji su nekada dobro živeli, a do danas se nisu predali niskim vrednostima koje vladaju ovim prostorima.

 

Ukoliko želite da sarađujete sa nama, tako što ćete oglasiti vaše proizvode ili usluge u našem časopisu, možete nas kontaktirati svakog radnog dana od 9 do 17 časova.

Do skorog viđenja…