Saveti – Iskustva putnika - da li su pouzdane aplikacije hotela? – Travel Magazine

Iskustva putnika – da li su pouzdane aplikacije hotela?

Iskustva putnika – da li su pouzdane aplikacije hotela?

Poslednji niz godina svedoci smo kako sve veći broj turista zaobilazi turističke organizacije i sam planira sopstvena putovanja. Bilo onlajn, direktno na sajtu hotela, putem Booking.com ili Airbnb-a. Nekolicina putnika voli i relativno ne tako popularnu metodu rezervisanja smeštaja putem aplikacije.

Niko nije čuo za moj hotel?

Iskustvo ove mlade dame u nastavku moglo bi da vam skrene pažnju na potencijalne „zamke“ koje neke aplikacije hotela mogu da imaju zbog vrlo lošeg sistema.

„Volim da koristim aplikacije za sve, pa i za rezervaciju hotela. U maju 2015. godine, koristila sam Marriottovu iPhone aplikaciju sa željom da meni i momku pronađem hotel na havajskom ostrvu Maui. Aplikacija je prikazala nekoliko opcija, a ja sam izabrala onu koja najbolje odgovara našim potrebama putovanja. Sledećeg meseca smo krenuli, a nakon sletanja i polaganja prtljage, uzbuđeno smo otišli ​​do taksi stajališta i zamolili vozača da nas odvede u naš hotel. Postojao je samo jedan problem: vozač nikada nije čuo za taj hotel! Pitao je druge vozače u blizini, ali ni oni takođe nikada nisu čuli za hotel.

Potpuno zbunjeni, pozvali smo hotel direktno. Ispalo je da hotel uopšte nije bio na Maui-u; moja rezervacija bila je za hotel na drugom ostrvu, ali aplikacija Marriott je pokazala pogrešnu lokaciju kao opciju! Užas je nastao, jer su svi Marriott hoteli u Maui-ju bili rasprodati. Srećom, odmaralište Wailea Beach nam je našlo smeštaj za jednu noć. Razgovorala sam kasnije sa nekoliko predstavnika Marriotta o popravljanju njihove aplikacije, kako se ovo ne bi desilo još nekom putniku. Ali, od tada nisam koristila aplikaciju bilo kog hotela. Držim se stare dobre desktop varijante.“

Evo nekoliko saveta koji će vam pomoći da ostanete zdravi tokom boravka u hotelu
PROČITAJTE I…

Odsedajte bezbedno u hotelu u vreme epidemije

Aplikacije hotela: gde nastane glavni problem?

Hotelske aplikacije su zgodne za pregledavanje obližnjih objekata, a mogu vam pomoći i pri zadacima poput prijavljivanja, izbora sobe ili čak otključavanja vrata, ali mislimo da nisu idealne za finalno odlučivanje gde da odsedate. O hotelu možete mnogo otkriti iz slika, ali aplikacije su obično vrlo pojednostavljene. Možda ne spominju da se hotel nalazi u prometnoj ulici ili je, na primer, daleko od javnog prevoza. Pre nego što rezervišete, preporučujemo vam da pregledate komšiluk na Google mapama i pročitate nekoliko recenzija da biste zamislili potpuniju sliku mesta gde možete boraviti.

Higijena u hotelima u doba korone
PROČITAJTE I…

Polovina Britanaca ne veruje da su higijenski uslovi u hotelima dobri u doba korone

Čitanje o vašem hotelu takođe vam može pomoći da izbegnete iskustva poput Tanijinog. Nismo naišli na slične pritužbe na aplikaciju Marriott, ali znamo da se često desi kako gosti otkriju da njihov hotel nije tamo gde su mislili da je. Razlog? U toku su obnove, promenio je vlasništvo ili se prosto nalazi na drugom delu grada. Zato je naš savet da obavezno uradite domaći zadatak pre nego što rezervišete.

Ostale korisne savete pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
2Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X