Planiranje putovanja – Šta je presudno za izbor dobrog hotela? – Travel Magazine

Šta je presudno za izbor dobrog hotela?

Šta je presudno za izbor dobrog hotela?

Turizam je industrija koja se kontinuirano razvija i evoluira. Ove dinamične promene u najvećoj meri se sprovode zahvaljujući sve kompleksnijim zahtevima putnika.

Potrebe putnika i hotelskih gostiju proteklih nekoliko godina veoma su se promenile. Ukus prosečnog hotelskog gosta menja se u skladu sa novim trendovima i javljanjem novih trendi destinacija. Ali znad svega, pokretač promena je razvoj novih tehnologija koje za cilj imaju da unaprede putničko iskustvo.

Sve ove promene stvorile su zahtevnijeg konzumenta, svesnijeg svojih potreba. Kao rezultat toga, hoteli su morali da napornije rade na identifikovanju tih potreba gostiju i pronalaženju novih načina da ih zadovolje i privuku klijente.

Studije su pokazale koje su to usluge i sadržaji trenutno najbitniji hotelskim gostima i prema čemu biraju hotel u kome će odsesti.

Lokacija

Za 92.7% gostiju, hotelska lokacija je i dalje jedan od najvažnijih faktora pri izboru hotela. Zapravo, u većini slučajeva je presudan kada se bira smeštaj. Putnici će pristati na mnoge druge kompromise, ukoliko je lokacija hotela savršena. Takođe, neiskrenost hotela u vezi sa tačnom lokacijom na kojoj se nalazi je jedan od najčešćih razloga zbog kojih gosti ostavljaju loše ocene i kritike hotela.

Reservacija

Preko 90% gostiju smatra da je još jedan presudan faktor pri izboru hotela mogućnost da lako, brzo i jednostavno obave proces rezervacije sobe. Važno je da se proces sastoji od samo nekoliko jasnih koraka. Bitno je i da ne traje duže od nekoliko minuta.

Osoblje

Zahvaljujući popularnosti i dostupnosti socijalnih mreža, veoma je važno za jedan hotel da se na pravi način predstavli digitalnom auditorijumu. Ipak, ni najbolje osmišljene marketinške kampanje, pažljivo sročene reči i savršene fotografije hotela ne mogu se meriti sa načinom na koji se intereaguje licem u lice sa gostom. Putnici danas traže prijatno i prijateljski nastrojeno osoblje. Ono mora biti spremno i sposobno da pomogne i izađe u susret u svakom trenutku. Sitne dodatne usluge i iskreni napor osoblja da gostima boravak učine prijatnijim, najbolja su reklama koja će pomoći hotelu da se izdvoji od ostalih.

Utisci drugih gostiju

Zadovoljni gosti postaju najbolji promoteri hotelskog brenda. Nekada su se preporuke prenosile od usta do usta. Danas jednu dobru ili lošu ocenu mogu da vide milioni ljudi širom sveta. Na brojnim specijalizovanim sajtovima korisnici čak mogu da vode detaljne rasprave o svojim utiscima o hotelima i svakoj njihovoj usluzi i sadržaju ponaosob. Uprkos uvreženom mišljenju, ljudi će češće komentarisati pozitivno nego negativno iskustvo. Od 15.000 hotelskih ocena analiziranih u jednoj studiji, smo 5% su bile negativne, dok je preko 50% određeni hotel ocenilo boljom ocenom od 9. Ipak, treba napomenuti da se negativni komentari često postavljaju bez konkretne ocene.

Saznajte koji su najluđi zahtevi hotelskih gostiju. Pročitajte kako doći do bolje hotelske sobe bez doplate, kako da više ne zaboravljate stvari u hotelskoj sobi, ali i kako lako možete utvrditi da li je soba u kojoj odsedate prljava.

Ostale korisne savete pročitajte ovde. 

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X