Tehnologije – Amadeusova priča – od GDS-a do Live Travel Space-a – Travel Magazine

Amadeusova priča – od GDS-a do Live Travel Space-a

Amadeusova priča – od GDS-a do Live Travel Space-a

Godinama unazad tri reči su korišćene kako bi se opisao Amadeus: Globalni Distribucioni Sistem (GDS).

Ako samo i u mislima zatvorimo oči i pomislimo na GDS, najverovatnije ćemo videti agenta u putničkoj agenciji kako sedi za svojim računarom, a sa druge strane putnika koji želi da putuje na neku destinaciju, tražeći da mu se pronađe adekvatan let po adekvatnoj ceni.

U vreme kada je Amadeus osnovan, 1987. godine, internet nije ni postojao. Čak i tada je Amadeus povezivao aviokompanije sa putničkim agencijama širom sveta. Amadeus je veoma ponosan na sve do sada postignuto, a priča koja sada sledi pokazuje Amadeus u potpuno novom svetlu.

U skladu sa svim promenama koje se dešavaju u industriji putovanja i koje će doneti potpuno nov razvoj, poslovne modele i nove odnose među učesnicima, Amadeus postaje – Live Travel Space!

Live – jer se kontinuirano menja! Oslanjajući se na inovativnu tehnologiju u saradnji sa partnerima Amadeus je u mogućnosti da eksperimentiše i istražuje kako bi pronašao nove načine konekcije/povezivanja u industriji putovanja.

Travel – jer se Amadeus nalazi u srcu industrije putovanja, povezujući sve učesnike od provajdera do prodavaca, vodeći računa o sve kompleksnijim potrebama putnika.

Space – jer ne postoje granice za razvoj kako Amadeusa, tako i Amadeusovih korisnika. Amadeus je uvek otvoren i okrenut ka novim šansama.

U svetlu svih promena Amadeus je promenio ime sektora koji opslužuju različite učesnike u industriji putovanja i nazvao je Travel Channels. Na taj način u okviru različitih kanala Amadeus opslužuje male/mešovite putničke agencije, turoperatore, konsolidatore i mreže agencija, online agencije, meta-search kompanije, turističke organizacije i mnoge druge. Pored toga, Amadeus obezbeđuje alatke za samostalno rezervisanje korporativnih putovanja (self booking tools) za korporacije i poslovne putničke agencije. Povrh svega, Amadeus ne distribuira samo sedišta u avionu, već prodaje sve relevantne sadržaje preko Amadeus Travel Plaftforme.

Amadeus Travel Platforma je u srcu Amadeusovog razvoja, Amadeusove inovativne tehnologije. Bazirana na potpuno otvorenim sistemima, uključuje sav relevantan sadržaj – avio, smeštaj, železnicu, osiguranje, usluge na destinaciji – iz bilo kog izvora (GDS, EDIFACT, NDC i API). I to sve u jedinstvenoj platformi. Amadeus Travel Platforma omogućava pristup najširem sadržaju na jednom mestu, podržava različite poslovne modele, dajući fleksibilnost i autonomiju u izboru izvora sadržaja, načina prikazivanja i upravljanja sadržajem. Pored svega toga, sadržaj se prikazuje preko različitih kanala kao što su prodajna mesta agencija, self booking tool-ovi, web servisi i mobilni uređaji.

Kako bi pristup najrazličitijem sadržaju preko različitih izvora bio dostupan svim putničkim agencijama, Amadeus Travel Platforma se intenzivno testira, a prva verzija koja će biti dostupna i na našem tržištu se očekuje tokom prve polovine 2019. godine.

Ostale korisne savete pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *