Tehnologije – Koliki je uticaj influensera na travel kupce? – Travel Magazine

Koliki je uticaj influensera na travel kupce?

Koliki je uticaj influensera na travel kupce?

Influenseri uopšte ne utiču u velikoj meri na korisnike društvenih mreža kada donose odluke u vezi sa putovanjima. Ovo je rezultat istraživanja koje je sprovela marketinška agencija Finn Partners iz Londona, i u kome je učestvovalo preko 2.000 ispitanika.

Prema ovom istraživanju, kupce je mnogo teže prevariti „neautentičnim“ sadržajima, nego što to travel kompanije misle. Razlog za ovo delimično leži u tome što gotovo polovina odraslih ljudi u Ujedinjenom Kraljevstvu uopšte ne prati influensere na društvenim mrežama.

A od 51% ljudi koji to rade, više od 60% mrzi kada prepozna lažne i preterano ulepšane sadržaje, kao i generičke fotografije.

Umesto toga, kupci preferiraju korisne savete (46%), lična iskustva (37%) i skrivene turističke dragulje (37%). Takođe, žele da vide autentične slike i video sadržaje.

Marketinški timovi koji rade sa travel brendovima često naglašavaju koliko je saradnja sa influenserima bitna, kao i kreiranje stilizovanih, ulepšanih društvenih sadržaja, radi brzog povećanja broja pratilaca i aktivnosti na društvenim mrežama. Ovo istraživanje pokazuje da to možda i nije dobra strategija i da travel brendovi u budućnosti treba da nađu novi način da se približe potencijalnim kupcima.

Ostale korisne savete pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *