Tehnologije – Relevantne društvene mreže u turizmu – Travel Magazine

Relevantne društvene mreže u turizmu

Relevantne društvene mreže u turizmu

Google je objavio da 02. aprila gasi verziju svoje društvene mreže Google+, zbog slabog interesovanja korisnika i ozbiljnih sigurnosnih nedostataka platforme.

Od 04. februara više nije moguće kreirati profile, stranice ili zajednice na Google+, a Google će korisnicima prvo omogućiti da povrate sve svoje sadržaje (fotografije, video), nakon čega će podaci biti trajno izbrisani.

Ova platforma je bila interesantna travel industriji i mnogi biznisi su na njoj imali svoje stranice. Sajt Tourism-Review je ovim povodom rezimirao koje su to društvene mreže najpopularnije među putnicima i travel kompanijama.

Uprkos brojnim skandalima u vezi sa zloupotrebom korisničkih podataka, Facebook ostaje najveća društvena mreža na svetu, koju mesečno koristi više od dve milijarde korisnika. Na Facebook-u svoje stranice ima više od 65 miliona kompanija i preko 6 miliona oglašivača. Ova platforma prednost daje sadržajima koji potenciraju interakciju sa korisnicima. Primetno je da mladi Evropljani masovno napuštaju Facebook i preferiraju Instagram i Snapchat, za deljenje fotografija i videa. Po popularnosti, Instagram je ipak rangiran iza Youtube-a, Whatsapp-a, Messenger-a i Wechat-a, koji se koristi uglavnom u Aziji.

Snapchat je aplikacija za deljenje fotografija i videa sa prijateljima. Zaslužna je za popularnost formata priče (Stories), koji se ubrzo proširio i na ostale platforme, kakav je Instagram. Nažalost, upravo je popularnost Instagram Stories-a negativno uticala na rast Snapchat-a i manje korišćenje ove aplikacije za promovisanje brendova. Snapchat ima 255 miliona aktivnih korisnika mesečno.

LinkedIn je postao mnogo više od sajta za postavljanje biografija i uspostavljanje poslovnih kontakata. Može se pohvaliti sa 294 miliona aktivnih korisnika mesečno i evouluirao je u društvenu mrežu na kojoj profesionalci iz raznih branši dele relevantne sadržaje, grade mreže i promovišu brendove. Takođe je postao mesto na kome kompanije mogu da uspostave autoritet u svojoj branši i privuku zainteresovane talente.

Tumblr je sajt za mikrobloging i društveno povezivanje koji korisnicima omogućava da dele tekstove, fotografije, linkove, video i audio materijale, itd. Ljudi ovde postavljaju najrazličitije sadržaje od fotografija kućnih ljubimaca do putopisa, umetnosti i modnih sadržaja. Tumblr ima 642 miliona jedinstvenih posetilaca mesečno.

Pinterest je „mesto“ na kome korisnici otkrivaju nove stvari i traže inspiraciju, i za razliku od većine drugih društvenih medija, ne zahteva visok stepen interakcije. Ima 250 miliona korisnika mesečno.

Twitter je društveni medij sa fokusom na vestima, zabavi, politici, sportu, itd. Njegova specifičnost (i efektnost) je u tome što stavlja naglasak na aktuelne teme i što poruke (tvitove) ograničava na dužinu od 280 karaktera. Twitter se često koristi kako kanal za korisničku podršku, a ima 335 miliona aktivnih korisnika mesečno.

Medium je platforma za online objave, sa elementima društvene mreže. Trenutno ima oko 60 miliona korisnika mesečno, a objavljivanje i čitanje većine sadržaja je besplatno. Osim objavljivanja originalnih sadržaja, brendovi na Medium-u objavljuju i sadržaje sa svojih korporativnih blogova, povećavajući na taj način njihov doseg (reach), odnosno ukupan broj ljudi koji su videli objavu.

Ostale korisne savete pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *