Travel preporuka – Generacija Z - novi fokus travel industrije – Travel Magazine

Generacija Z – novi fokus travel industrije

Generacija Z – novi fokus travel industrije

Nakon mukotrpnog procesa otkrivanja ko su pripadnici generacije X (rođeni između 1965. i 1980) i generacije Y (rođeni između 1980. i 2000, poznatiji kao Milenijalci) i koje su njihove putne navike i zahtevi, travel industrija je dobila novi zadatak – da upozna generaciju Z, kojoj pripadaju mladi ljudi rođeni posle 2000. godine.

Možda ćete se zapitati zašto trošiti vreme na ovako mlade osobe koje uglavnom ne raspolažu sopstvenim finanasijskim sredstvima, ali činjenica je da će do 2020. godine upravo oni činiti 40% konzumenata globalnih travel sadržaja i usluga, a odlikuju ih veoma specifični potrošački trendovi i zahtevi.

Zato travel kompanije ne treba da čekaju da generacija Z uđe na tržište rada, već da ulože napor kako bi ih proučile i isplanirale kako da ih privuku. Pre nego što postanu potrošači, pripadnici generacije Z su mali influenseri. Većina njih živi sa porodicom, i umnogome utiče na izbore svojih roditelja. Njihovo učešće u odlučivanju o izboru aranžmana za odmor je značajno od ranog uzrasta.

Odnos ovih mladih ljudi sa digitalnim svetom je drugačiji od onog koji ima generacija Y. Za razliku od milenijalaca, koji su odrasli otkrivajući novi svet i mogućnosti mobilnih telefona, generacija Z odrasta sa pametnim uređajima u rukama, oni mogu da rade više stvari odjednom, sa višestrukim otvorenim prozorima, i praktično od detinjstva su izloženi klišeiziranim sadržajima društvenih mreža. Zato ih privlače neobične i jedinstvene stvari, nove usluge, egzotične destinacije. Da bi privukle njihovu pažnju, travel kompanije moraju biti inovativne i prilagodljive. Generaciju Z čine mladi influenseri, koji ne samo da šeruju sadržaje na društvenim mrežama, već ih i sami kreiraju, u mnogo većoj meri od prethodnih generacija. Posebno ih privlače platforme kao što su Snapchat, Whisper, YouTube i Instagram, dok prema Digital Tourism Think Tank-u Facebook gubi mlade korisnike (25% ih je napustilo ovu mrežu od 2014).

Brendovi moraju da se prilagode novim pravilima igre i novim potrošačima, i da im nude inovativne sadržaje koje će poželeti da dele. Aviokompanije se, na primer, pojavljuju na Snapchat-u kako bi privukle najmlađe. Tako su Transavia i WOW air pozvale putnike da se takmiče sa svojim najboljim fotografijama, a pobednik, naravno, dobija šansu za putovanje.

Obavezno pročitajte i zašto su milenijalci trenutno vladari sveta, zašto ih travel industrija ne razume, ali i tekst o fenomenu digitalnog putnika.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *