Zabava i kultura – 10 najgorih i najboljih slogana turističkih organizacija – Travel Magazine

10 najgorih i najboljih slogana turističkih organizacija

10 najgorih i najboljih slogana turističkih organizacija

Marketing u turizmu može da bude vrlo izazovan. Za svaku reklamu koja koketira sa genijalnošću, utiskujući identitet brenda u vaš mozak pomoću jednog pametnog trika kamere ili primera dobre igre reči, postoji još jedan koji može da promaši metu. I to prilično…

Iz nekog razloga, turističke destinacije i organizacije izgledaju posebno sklone raznim odstupanjima unutar marketinga, koja često dovedu do kontra-efekta.

Iza ovog eksperimentisanja možda stoji uverenje da je „prodaja“ neke destinacije laka, jer ko pa ne želi da provede nedelju dana na nekom mirnom i čarobnom mestu, zar ne?

Koliko je teško privući turiste?

Najnovija zemlja koja je sa novim sloganom sezone izazvala niz komičnih komentara na društvenim mrežama je Albanija. Ova zemlja je kako prenosi Traveller, u poslednjih nekoliko nedelja otkrila svoj najnoviji slogan – „Be Taken by Albania“.

Australijski portal je odmah našao asocijaciju sa čuvenim filmskim serijalom „Taken“ u kojem glumi Lijam Nison. Filmom koji počinje otmicom dveju drugarica u Parizu koje su prodate unutar seks trgovine od strane stereotipnih albanskih gangstera?

Vrlo neobičan način da plasirate i promovišete svoju zemlju. Međutim, ako ste pomislili da Turistička organizacija Albanije ne misli na filmsku franšizu, dovoljno je da posetite sajt kampanje i saznate da oni i te kako misle na snimljeni film!

„U popularnoj kulturi, Albanija je prikazana kao utočište za razbojnike, kriminalce i gangstere. Iako razumemo da je ovo sve skrojeno radi fikcije, kao u filmu Taken, to je potpuno neistinito! U stvarnosti, Albanija je prelepo i neverovatno sigurno mesto za posetu i život“, stoji na sajtu.

Albanija svakako nije prva zemlja koja je izazvala podsmeh na mrežama.

Australija je zbunila mnoge sloganom „So where the bloody hell are you?“ 2006. godine, dok je deset godina kasnije Slovenija izazvala zbrku sa „I feel Slovenia“. Slovenski logo je ipak kasnije zaživeo zbog naziva države koji sadrži reč S(love)nia.

Veliki paragvajski slogan „Paraguay: You have to feel it“, iz 2010. godine, tražio je odgovor „Da, ali šta tačno?“.

Top 10: Najbolji turistički slogani

  • Džibuti – „Djibeauty“
  • Škotska – „A spirit of its own“
  • Maroko – „Much mor“
  • Zelenortska ostrva – „No stress“
  • Grčka – „All time classic“
  • Letonija – „Best enjoyed slowly“
  • Argentina – „Beats to your rhythm“
  • Norveška – „Powered by nature“
  • Austrija – „Arrive and revive“
  • Turska – „Be our guest“

Top 10: Najgori turistički slogani

  • Mađarska – „Think Hungary more than expected“
  • Slovačka – „Travel in Slovakia – good idea“
  • Litvanija – „Real is beautiful“
  • Tunis – „I feel like Tunisia“
  • Kipar – „Cyprus in your heart“
  • Honduras – „Everything is here“
  • Ekvador – „All you need is Ecuador“
  • Urugvaj – „Uruguay natural“
  • Katar – „Where dreams come to life“
  • Luksemburg – „Live your unexpected Luxembourg“

Saznajte na koji način Kina oporavlja domaći turizam, kao i koliki će biti gubici turizma u Španiji. Pogledajte i koje tri agencije vode bitku za svemir.

Ostale zanimljivosti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X