Saveti – Zašto sa Wayoutom u Hurgadu? – Travel Magazine

Zašto sa Wayoutom u Hurgadu?

Zašto sa Wayoutom u Hurgadu?

Aranžmane za Hurgadu Wayout je započeo tek onda kada su se uverili da je sama destinacija spremna za dolazak srpskih građana, da bi uz pomoć nacionalne avio-kompanije Air Serbia i naših partnera iz Dunav osiguranja, ostvarili odličan rezultat što pokazuje broj putnika koji su ovoj agenciji ukazali šansu da im organizuje putovanje u Egipat.

Oktobar i novembar – najlepši period za posetu Hurgadi

Za one koji se još nisu odlučili za putovanje i za one koji planiraju da putuju u Hurgadu u najlepšem periodu godine u Egiptu, u oktobru ili novembru, u nastavku se nalaze razlozi zbog kojih je agencija Wayout najbolji izbor kada je reč o organizaciji putovanja za Hurgadu:

  • Za vas su pripremili najbolji izbor hotela, za svačiji ukus i za svačiji džep, a dozvolićete im da vam svojim petnaestogodišnjim iskustvom pomognu pri odabiru najboljeg hotela u zavisnosti od vaših želja i finansijskih mogućnosti;
  • Wayout, u saradnji sa Dunav osiguranjem, je jedini turoperator na srpskom tržištu koji u sve svoje aranžmane ima uključeno putno zdravstveno osiguranje u iznosu osigurane sume 15.000 evra. Kao i polisu osiguranja od otkaza putovanja usled nepredviđenih okolnosti, koja je posebno bitna ukoliko je putnik pozitivan na PCR testu i nije u mogućnosti da putuje, a ova polisa garantuje povraćaj uplaćenog novca u potpunosti. Vrednost ovog paketa osiguranja je prosečno oko 3500 din, a svi putnici pri sklapanju ugovora dobijaju ovaj paket koji sa sobom nose na putovanje.
Egipat je jedinstvena turistička destinacija koja vam otkriva tajne civilizacije faraona
PROČITAJTE I…

Egipat – atrakcije drevnog kraljevstva faraona

  • Na samoj destinaciji, Wayout partneri su obezbedili osiguranje od svih vrsti nezgoda na izletima koje organizuje Wayout-ov lokalni partner u Hurgadi.
  • Wayout je veoma ponosan što ima ekskluzivno pravo prodaje za najprodavaniji hotelski lanac u Egiptu. Sunrise lanac hotela po svim parametrima spada u BEST BUY kategoriju, s obzirom na to da je odnos cene i kvaliteta odličan. Kvalitet svih Sunrise hotela i potvrđuje poslednja u nizu nagrada od prestižnog turističkog portala Tripadvisor , a to je “Traveler Choice Award” za 2020. godinu u kategorijama usluge, hrane, čistoće i generalnog kvaliteta samih hotela.
  • S obzirom na to da je Egipat od 01.09.2020. godine uveo obavezan PCR test, što smatramo kao dobar potez u pogledu očuvanja zdravlja i prevencije od virusa COVID-19, Wayout agencija je svim svojim putnicima organizovala grupno testiranje u svojim prostorijama uz maksimalno poštovanje mera svih procedura prevencije i mera bezbednosti prema zakonima Republike Srbije.
  • Takođe, brigu o Wayout putnicima u Hurgadi vodi najbolji i najdugovečniji vodič u Hurgadi, gospođa Mirela Jovanov, koja u Hurgadi živi već 15 godina i svojim znanjem i iskustvom savetuje sve Wayout putnike, rešava eventualne probleme i ima odličnu relaciju sa hotelima koja mnogo znači, pogotovo u periodima visoke sezone.
  • Nakon brojnih lažnih informacija i neadekvatnih informacija koje su bile upućene prema Wayout agenciji, a koje su se pojavljivale na društvenim mrežama, kako za vreme pandemije, tako i u poslednjih nekoliko nedelja, Wayout na ovaj način odgovora na sve što je lažno izrečeno. Sam broj zadovoljnih putnika dovoljno govori o istinitosti i kredibilitetu osoba koje su sve pomenute neistine iznosili u javnost i pokušavale da naruše ugled Wayout agencije.
Mnogim ljudima je poseta Piramidama u Gizi, grobnicama u Dolini kraljeva i brojnim hramvima i spomenicima iz vremena drevnog Egipta na spisku stvari koje bi voleli da urade u životu
PROČITAJTE I…

Saveti za putovanje u Egipat

Ipak, i pored svega toga, Wayout nastavlja sa prodajom aranžmana u “Šok akciji sa najboljim hotelima i sa najpovoljnijim cenama do sada za najlepši period godine u Hurgadi. Takođe, ovom prilikom agencija želi da se zahvali na poverenju koje su im mnogobrojni putnici ukazali u ovoj teškoj situaciji za turizam, pogotovo u vreme pandemije COVID-19.

Ostale vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
377Shares
Podelite ovaj članak...

9 Komentara

  1. Protiv imenovane mirele i izvesne njene koleginice radmile koje obu posluju u Egiptu kao predstavnice agencije “wayout” podnete su krivicne prijave zbog izvršenog kd prevare u produženom trajanju na teret brojnih oštećenih , to bi bilo to

    Pošaljite odgovor
      • O čemu se radi? I mene brinu brojne negativne ocene Wayout agencije, a sa druge strane, moj brat je putovao sa njima neposredno pred početak pandemije i ima samo pozitivna iskustva. Osim toga, ova agencija ima u ponudi nekolicinu hotela koji meni lično deluju više nego primamljivo. Da li je ova agencija uopšte članica YUTA?

        Pošaljite odgovor
  2. O čemu se radi? I ja sam video brojne negativne komentare u vezi ove agencije i zabrinut sam, iako je moj brat putovao sa njima i ima samo pozitivna iskustva.

    Pošaljite odgovor
  3. Wayout turisticka agencija se pokazala vrlo neprofesionalnom. Naime, kada sam ugovarala aranzman, dobila sam ugovor o putovanju, gdje je stojalo 8 dana/7 noci, za koje je trazeni iznos i uplacen.
    Kada sam preuzela vaucer na aerodromu, na njemu je stajalo 7 dana/6 noci. S obzirom da je polazak bio u toku noci i da sam bila neispavana, taj detalj sam primijetila tek po dolasku u Hurgadu. Poslala sam e-mail agenciji,prilozila jos jednom ugovor o putovanju i vaucer, kao dokaz o neregularnosti i zamolila ih da ispune svoj dio ugovora, medjutim,nisam dobila apsolutno nikakav odgovor. Na odmoru sam cula da je to uobicajeno za ovu agenciju. Razocarenje!

    Pošaljite odgovor
  4. Nisu oni ni A od agencije. Nesposobni skroz naskroz.

    Pošaljite odgovor
  5. Moje iskuatvo sa Wayout-om je jako lose i ne bih ih preporucila. Izabrali smo Hurgadu preko njih, zbog cene, nesto su jeftiniji u odnosu na druge. Polazak 7.9. rezervacija za dve osobe, 11 noci (bilo ke 10 noci, ali su nam dali jos jednu, neposredno pred put). Dosli smo u hotel Long beach resort oko 1h posle ponoci. Nasa reservacija nije bila u tom hotelu iako na vauceru pise taj hotel i broj rezervacije. Na recepciji se prave ludi i krajnje nezainteresovani za problem. Uporno pricaju da nije do njih i da agencija nije napravila rezervaciju kod njih i da kontaktiramo agenciju. Normalno, iz agencije se niko ne javlja iako bi servis trebalo da je dostupan 24/7. Jedva dobijemo predstavnika agencije koji nas je sacekao na aerodromu i koji nema pojma. Naredna tri sata kao resavaju problem. Resili su tako sto su nas u 5h ujutru prebacili u hotel Sigal, razdvojivsi nas od drugo dvoje ljudi sa kojima smo bili. Long beach nema sobu za nas, ogroman resort, pa su nas prebacili u Sigal rekavsi da ce ujutru resiti problem. Vratili su nas u long Beach tek sutradan u 15h. Tu smo izgubili dan. Na 10 uplanih noci agencija nas je obavestila da imamo i jedanaestu 10ak dana pre leta, sto je nama bilo super. Medjutim, opet u hotelu je bio problem jer oni nisu imali to registrovano pa su opet bila prepucavanja izmedju radnika na recepciji i radnika Wayouta, pri tome ne znam ko je vise ne zainteresovan i koga vise boli uvo. A mi u 22h ne mozemo da udjemo u sobu. Reseno je tako sto je, navodno, menadzer hotela dao nama i jos jednoj sobi koja je imala istu situaciju besplatnu noc. Iz Wayouta negiraju ovo, i tvrde da su onu uradili sta je trebalo, ali da je problem sa hotelom.
    Savet, nemojte zbog male razlika u parama ici sa Wayout-om, bolje doplatite. Jer ceo propao prvi dan i premestanje iz jednog hotela u drugi, stres jer u 5h ujutru u Egiptu ne znas gde ces da spavas i poslednji dan opet ne mozes u sobu satima ne moze da se plati.

    Pošaljite odgovor
  6. Potvrdjujem svaki negativni komentar!
    Uplatili smo 10 noci/11 dana, a izbaceni iz hotela nakon 9 noci!
    Klasicna prevara! Tuzicemo agenciju!

    Pošaljite odgovor
  7. Najgora agencija ikada! Sve sto uplatite i sve sto vam kazu bice suprotno, naravno na vasu stetu. Uplatili smo 12 dana 10 noci, izgubili ceo jedan dan i noc jer smo umesto 17. septembra stigli 18. septembra u 6 ujutru iako nam je prvenstveno bilo receno da nam je let 17. septembra u 11:35 pre podne. Na kraju smo stigli 18. septembra u 6 ujutru a od 19h visili na aerodromu jer niko nije zeleo da nas obavesti o premeni leta.

    Pošaljite odgovor

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *