Vesti – Beograd na svetskoj mapi luksuznih putovanja – Travel Magazine

Beograd na svetskoj mapi luksuznih putovanja

Beograd na svetskoj mapi luksuznih putovanja

Prvi Loop Luxury Fair, održan 21. maja, postavio je Srbiju visoko na svetskoj mapi luksuznih putovanja. 

Ovaj dinamičan networking sajam je u Beogradu okupio i povezao ponudu i tražnju za individualnim visoko budžetnim putovanjima. Susreti između predstavnika internacionalnih luksuznih hotela (dobavljača) i turističkih agencija (kupaca), trajali su po 15 minuta, pružajući učesnicima priliku za razmenu kontakata i bitnih informacija.

Taksa za ulazak u Veneciju
PROČITAJTE I…

Ko i kako od sada plaća ulazak u Veneciju?

Među eminentnim provajderima koji su se predstavili bili su: Maxx Royal Resorts, Deutsche Hospitality, Domes Resorts, Limotak, The Cocoon Collection, Bahia Del Duque, The Amauris Vienna. Tokom jedne izuzetne večeri, učesnici su mogli da dožive virtualna putovanja kroz destinacije kao što su: Turska, Grčka, Tenerifi, Maldivi, Dubai, Beč i još mnoge druge, gde su zastupljeni predstavnici globalnih hotelskih lanaca.

Na svetskoj mapi

Domaćini ovog događaja, Lobster Experience i Travel House Network, kreirali su inspirativnu atmosferu koja je podsticala nove poslovne aranžmane. Travel House zajednica, koja okuplja brojne turističke agencije i nezavisne agente, na ovaj način omogućava da se iskoriste sve prednosti ekskluzivne saradnje sa globalnim partnerima.

Na svetskoj mapi

Krajnji cilj ovih susreta bio je predstavljanje brojnih pogodnosti za putnike – uključujući dodatne popuste, specijalne aranžmane i personalizovane usluge. 

Loop Luxury Travel Fair nije bio samo prilika za umrežavanje i poslovne sastanke, već i za uvide u najnovije trendove u industriji luksuznih putovanja. 

Na svetskoj mapi

Očekujemo da će budući događaji nastaviti da grade na ovom uspehu i dodatno unaprede povezanost između lokalnih agencija i svetskih luksuznih provajdera.

PROČITAJTE I…

Odigrajte naš majski kviz i osvojite Laguna knjige!

Ostale zanimljive vesti pogledajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

1 komentar

  1. Bogataši se dobro zabavljaju. Kako putuju, da li lete privatnim Royal Charter Servis avionima ili ekonomskom klasom? Naravno, retoričko pitanje. Lepo da imamo i ovakve turiste ali naša target grupa su ipak dosta slabije platežne klase ljudi. Studenti, svetski putnici koji žele da upoznaju svet, tragači za interesantnim doživljajima i dobrom zabavom, ljudi koje zanima vinski turizam, banjski turizam i slično. Na njih treba da se fokusiramo, bogati dodju i prodju.

    Pošaljite odgovor

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *