Beograd na svetskoj mapi luksuznih putovanja
Prvi Loop Luxury Fair, održan 21. maja, postavio je Srbiju visoko na svetskoj mapi luksuznih putovanja.
Ovaj dinamičan networking sajam je u Beogradu okupio i povezao ponudu i tražnju za individualnim visoko budžetnim putovanjima. Susreti između predstavnika internacionalnih luksuznih hotela (dobavljača) i turističkih agencija (kupaca), trajali su po 15 minuta, pružajući učesnicima priliku za razmenu kontakata i bitnih informacija.
Među eminentnim provajderima koji su se predstavili bili su: Maxx Royal Resorts, Deutsche Hospitality, Domes Resorts, Limotak, The Cocoon Collection, Bahia Del Duque, The Amauris Vienna. Tokom jedne izuzetne večeri, učesnici su mogli da dožive virtualna putovanja kroz destinacije kao što su: Turska, Grčka, Tenerifi, Maldivi, Dubai, Beč i još mnoge druge, gde su zastupljeni predstavnici globalnih hotelskih lanaca.
Domaćini ovog događaja, Lobster Experience i Travel House Network, kreirali su inspirativnu atmosferu koja je podsticala nove poslovne aranžmane. Travel House zajednica, koja okuplja brojne turističke agencije i nezavisne agente, na ovaj način omogućava da se iskoriste sve prednosti ekskluzivne saradnje sa globalnim partnerima.
Krajnji cilj ovih susreta bio je predstavljanje brojnih pogodnosti za putnike – uključujući dodatne popuste, specijalne aranžmane i personalizovane usluge.
Loop Luxury Travel Fair nije bio samo prilika za umrežavanje i poslovne sastanke, već i za uvide u najnovije trendove u industriji luksuznih putovanja.
Očekujemo da će budući događaji nastaviti da grade na ovom uspehu i dodatno unaprede povezanost između lokalnih agencija i svetskih luksuznih provajdera.
4. jun 2024.
Bogataši se dobro zabavljaju. Kako putuju, da li lete privatnim Royal Charter Servis avionima ili ekonomskom klasom? Naravno, retoričko pitanje. Lepo da imamo i ovakve turiste ali naša target grupa su ipak dosta slabije platežne klase ljudi. Studenti, svetski putnici koji žele da upoznaju svet, tragači za interesantnim doživljajima i dobrom zabavom, ljudi koje zanima vinski turizam, banjski turizam i slično. Na njih treba da se fokusiramo, bogati dodju i prodju.