Vesti – Best Stay - budućnost je već tu i moramo joj se prilagoditi – Travel Magazine

Best Stay – budućnost je već tu i moramo joj se prilagoditi

Best Stay – budućnost je već tu i moramo joj se prilagoditi

Stručnjaci iz 17 zemalja na Best Stay konferenciji prognozirali trendove u turizmu

Gost je kralj i u futurističkom konceptu hospitality industrije, a tehnologija je alat koji ubrzava kreiranje njemu prilagođene usluge

Deveto izdanje međunarodne konferencije turističke i hotelske industrije Best Stay ugostilo je brojne stručnjake iz zemlje i inostranstva koji su kroz dinamične panele i prezentacije izneli svoja viđenja razvoja „hospitality“ industrije.

Decembarski kviz
PROČITAJTE I…

Odigrajte naš decembarski kviz i osvojite Laguna knjige!

Budućnost je već tu i moramo joj se prilagoditi, zaključak je s kojim su se složili svi učesnici. No taj proces prilagođavanja nije jednostavan jer uključuje preobražaj na svim nivoima i zahteva intenzivan rad s ljudima. U vremenu u kojem se sve intenzivnije govori o veštačkoj inteligenciji, zaposleni brinu o tome hoće li im „roboti“ uzeti posao. Stoga je na menadžmentima da kroz kvalitetnu komunikaciju te strahove eliminišu dok paralelno uvode procese edukacije koji će zaposlenima približiti nove tehnologije. Sve nove alate treba iskoristiti na način da rade onaj posao koji zaposlenom uzima vreme koje bi mogao posvetiti drugim radnjama kroz koje se, uz dublju posvećenost gostu, otvara mogućnost kreiranja kvalitetnije ponude prilagođene njegovim interesima.

Best stay

Best stay 03

Best stay 02

Gost je kralj

Rad sa sve zahtevnijim gostima ukazuje na to da je samo vrhunska usluga – dovoljno dobra. I da samo takva usluga možda može garantovati da će se gost vratiti. Možda je to ključna reč jer je lojalnost kod novih generacija gostiju puno teže pridobiti.

Konkurencija nas mora inspirisati i motivisati da se trudimo da kreiramo bolju ponudu, a pritom da ne kopiramo, nego da nastojimo dati nešto drugačije, nešto autentično. Danas je borba za svakog gosta aktivnija nego ikad ranije, a broj učesnika u areni je sve brojniji. Gost nikad nije bio veći „kralj“ i nikad mu, što se tiče hotelske ponude, nije bilo bolje, zaključak je koji se ponavljao više puta tokom konferencije.

Best stay 04

Best stay 05

Studentski program

Prvo izdanje studentskog programa na Best Stay konferenciji iznedrilo je futuristički koncept hospitality industrije. Osim što su kroz direktan kontakt s turističkim profesionalcima dobili širi uvid u ono što ih čeka kad uđu na tržište rada u toj industriji, studenti su učestvovali u zanimljivim radionicama. Osmišljavali su kako će izgledati te kakvu će ponudu imati hoteli budućnosti. Hoteli ispod površine vode ili u svemiru? Oni znaju kako bi to trebalo da izgleda i funkcioniše. Njihovoj kreativnosti, pokazalo se, nema kraja. Tina Busak iz „The Walt Disney Company“ moderirala je jedan od studentskih panela kroz koji je propitivala njihove stavove iz pozicije stručnjaka za ljudske resurse. Ona je zaključila da je u nekima od njih prepoznala lidere za turizam budućnosti.

Best stay 08

Best Stay workshop

Martina Lucić Čanak, direktorka konferencije Best Stay, najavila je da će potaknuta izvrsnim „feedbackom“ od strane domaćih i inostranih učesnika, raditi na tome da program Best Stay konferencije koja će se održati 2024. godine, iznova kreira na način da turistički te hotelski profesionalci, ali i brojni stručnjaci iz IT industrije koji su učestvovali na konferenciji, potaknuti zanimljivim prezentacijama i raspravama, dolaze do novih inovativih ideja koje vode ka unapređivanju usluga, zadovoljstvu gostiju i na kraju povećanju profita koji omogućuje ulaganje u inovacije, ali ponajpre i u ljude, jer zadovoljni zaposleni su najbolji ambasadori i snaga svake industrije, a posebno turističke.

Best stay 10

Best stay 09

British Airways
PROČITAJTE I…

British Airways ponovo za Beograd

Ostale zanimljive vesti pogledajte ovde.

Podelite ovaj članak...
0Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *