Vesti – Da li je u redu da sada dajete negativne ocene Airbnb smeštaju? – Travel Magazine

Da li je u redu da sada dajete negativne ocene Airbnb smeštaju?

Da li je u redu da sada dajete negativne ocene Airbnb smeštaju?

Novinar portala CN Traveller zimu je proveo u karantinu u Los Anđelesu. Tokom boravka video je pet pacova u svom Airbnb smeštaju. Njegova „gostinjska kuća“ tehnički je bila preuređena garaža, krevet je bio udoban i domaćin se pridržavao sigurnosnih protokola – dogovorena je bila prijava bez kontakta a novinara je na stolu sačekalo sredstvo za čišćenje ruku. Iako je mogao da nakon boravka da lošu ocenu zbog susreta sa malim komšijama, novinar je smatrao kako nije bilo potrebno obarati rejting smeštaja od 4,7 zvezdica. Umesto toga, novinar je napisao da mu je bilo „prijatno“.

Negativne kritike – da li je ok sada ih stavljati u doba korone kada industrija hotela i smeštajnih jedinica trpi dosta?

„Obično ne štedim kada su u pitanju povratne informacije. Jednom sam ostavio negativnu kritiku o smrdljivom Airbnb-u koji nijedna kombinacija mirisnih sveća i spreja za sobu nije mogla izlečiti, uglavnom da upozori buduće goste. Ali za mnoge domaćine iznajmljivanje domova tokom pandemije više nije samo sporedni prihod – to je spas. Dok nastavljamo da pazimo jedni na druge u ovim izazovnim vremenima za ugostiteljstvo, pitam se da li je pogrešno davati malim ugostiteljima negativan komentar?“

Pisac i aktivista Fran Tirado prošle godine je naišao na takvu dilemu. Posle provere svog Airbnb-a, negostoljubivi domaćin, koji je živeo iznad žalio se na buku kad god je Tirado razgovarao preko telefona ili gledao televiziju. „Uprkos mojim kontinuiranim naporima da budem tih, domaćin je i dalje imao pritužbe i proaktivno me terao da se loše osećam zbog njih“, kaže on.

Ipak, Fran je odlučio da ne ostavi negativnu kritiku. U stvari, uopšte nije ostavio javnu recenziju. Tirado je znao da je glavni prihod domaćina upravo Airbnb, te da bi imala velikih problema sa iznajmljivanjem prostora u pandemiji. „Nisam bio zainteresovan da naškodim njenom poslu“, kaže on. „Šta bih imao od toga?“

Smestaj
PROČITAJTE I…

Iznajmljivanje smeštaja – 9 najboljih Airbnb alternativa

Iskrenost o uslugama sada na pauzi?

Slično tome, platforma VRBO tvrdi da žele da gosti budu što iskreniji kada pregledaju potencijalni smeštaj.

„Iako podstičemo naše kupce da budu razumni i empatični, izbegavajući negativne kritike da bi malo olakšali domaćinu, čitav postupak recenzije želimo da bude vrlo transparentan i iskren. Verodostojan.“

Obe kompanije ističu da su povratne informacije ključne za domaćine, koji mogu poboljšati iskustvo budućih gostiju. S više dobrih javnih recenzija, tvrde oni, više gostiju daje pokriće domaćinu da je smeštaj koji je overilo nekoliko ljudi. Ali jedan loš pregled može obeshrabriti posetioce i potencijalno ugroziti nečije izdržavanje. Da li ovde treba postići ravnotežu?

„Ovo je vrlo delikatno vreme“, kaže Sims koji drži Bed and Breakfast smeštaj Page House. „Moramo stvari meriti drugačije.“ Kada ostavljate kritiku, uzmite u obzir svoje prioritete. Ako se mesto dobronamerno trudi da ispuni što više protokola [COVID sigurnost], to bi definitivno trebalo da bude važnije od toga da li ste našli čokoladice na jastuku ili ne. ”

Za sada, najbolja najbolja praksa ostaje ista: ponašajte se sa gracioznošću i nadom da će i drugi to učiniti. Pandemije prolaze; negativne ocene na Airbnb platfomi ostaju. Kao što Sims kaže, „Na kraju dana, neko vam je pospremio krevet.“

Monako ima najskuplji Airbnb smestaj
PROČITAJTE I…

Evropska metropola sa najskupljim Airbnb smeštajem je…

Ostale zanimljive vesti pogledajte ovde.

Podelite ovaj članak...
12Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *