Generacija Z insistira na odgovornom turizmu

Generacija Z insistira na odgovornom turizmu

Turističke kompanije koje ciljaju mlade putnike moraju da ponude odgovornu kompanijsku politiku.

Osobe starosti do 25 godina, koje predstavljaju Generaciju Z, pokazuju veći stepen društvene odgovornosti od starijih generacija.

Brend koji je namenjen mladima iz ove generacije mora da se zalaže za nešto, smatraju stručnjaci. Generacija Z očekuje od turoperatora, hotela i aviokompanija društveno odgovornu politiku i posloanje. Ako toga nema, oni biraju nekoga drugog.

Oni kojima je ova generacija ciljna grupa i brendovi koji koriste influensere da bi doprli do njih, moraju da pokažu i dokažu da su autentični.

Isto kao i Milenijalci i pripadnici generacije Z su cinični i vrlo strogi. Ako neki brend koristi influensere koji reklamiraju i druge, slične brendove, onda takve kampanje neće imati uspeha, jer će jasno biti da se radi o klasičnom oglašavanju.

Istraživanje koje je na 2000 mladih pripadnika ove generacije sprovela firma Eight&Four pokazala je da čak četvrtina ispitanika smatra da je putovanje lakše rezervisati preko turističke agencije, a tek nešto više (26 posto) smatra da je to skuplja opcija. Međutim, svi se slažu da turističke agencije moraju da doprinesu procesu rezervacije na način koji prevazilzai puko posredovanje između klijenta i nekon online rezervacionog sistema. To nije dovoljno, agent mora da doprinese na autentičan način.

Naveden je primer jednog travel agenta koji je uspeo da izvrši rezervacije u vrednosti od tri miliona funti, samo zbog toga što je nastupao pre kao savetnik i turistički „konsijerž“ nego kao klasičan putnički agent, prodavac turističkih aranžmana ili aviokarata.

U narednim godinama, generacija Z će činiti polovinu svih putnika. Zato je Generacija Z novi fokus travel industrije. U isto vreme, Milenijalci deluju smoreno modernim tehnologijama i sve više se okreću klasičnim turističkim agencijama. Kojoj vi generaciji pripadate i da li ste se umorili od putovanja?

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X