Vesti – Higijena je gostima postala najvažniji zahtev – Travel Magazine

Higijena je gostima postala najvažniji zahtev

Higijena je gostima postala najvažniji zahtev

Uloga higijene u svetu nakon pandemije virusa Covid-19 nikako se ne sme potceniti. To je zaključak brojnih diskusija i panela koji se organizuju u svetu turizma i ugostiteljstva. Franck Gervais, izvršni direktor grupacije Accor za Evropu izjavio je da je virus uticao na to da se očekivanja gostiju drastično promene i da higijena postane glavni faktor pri svakom njihovom izboru. „Higijena je trenutno tema broj jedan za naše goste. A mi smo od prvog dana proglašenja pandemije vredno radili na ispunjavanju najviših higijenskih standarda“, objasnio je on.

Čistoća u hotelima nakon epidemije

„Potrebno je čvrsto uveriti goste da su bezbedni kako u svojim sobama, tako i u lobiju, restoranu, bazenu ili spa centru. Zato smo radili na razvoju protokola koji se može primeniti na celokupnu industriju. Smatramo da je važno da radimo zajedno, kao industrija, a ne samostalno. Ako sa drugima podelimo svoju ekspertizu, omogućićemo otvaranje većeg broja hotela, što nam svima ide u korist. Radili smo na tome da se standardi podignu iznad traženog minimuma. To će biti važno za ponovno uspostavljanje poverenja.“

Grupacija Accor u svom portfoliju ima preko 3.000 hotela u Evropi, od niskobudžetnog Ibis-a, do Raffles-a i Fairmont-a u luksuznom segmentu. Gervais je izjavio da samo 20% evropskih hotela radi. Ipak, poslednjih dana situacija se poboljšava i ugostitelji se polako vaćaju na tržište. „Trend se menja i ulazimo u fazu ponovnog otvaranja“

Ali kako se gosti budu vraćali, imaće drugačija očekivanja od hotela i Accor je morao da se tome prilagodi. „Postoje pravila koja se odnose na sve brendove u našem portfoliju, koja će zadovoljiti i najzahtevnije goste. Čistoća je sada najvažnija, ali ljudi će zazirati i od gužvi i mi ćemo morati da im izađemo u susret. Fokus će se preneti na digitalne alate, koji će nam pomoći da personalizujemo uslugu i podignemo je na viši nivo.

Naravno, tokom narednih nedelja i meseci, ugostitelji će morati da pažljivo slušaju goste i da saznaju šta oni još žele i šta im je bitno. Accor je speman da usvaja sugestije gostiju, a postoji mogućnost i prilagođavanja za svaki brend ponaosob, u zavisnosti od potreba kupca.

Na vrhuncu epidemije, italijanski hoteli podržali su borbu za brzi razvoj vakcine protiv korona virusa. Španski hoteli otvorili su svoja vrata za obolele, a hoteli u Aziji počeli su da nude karantin-smeštaj.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
35Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *