Vesti – Kampanja Puketa i Pataje u želji da vrate turiste – Travel Magazine

Kampanja Puketa i Pataje u želji da vrate turiste

Kampanja Puketa i Pataje u želji da vrate turiste

Puket i Pataja, koji su među najpopularnijim turističkim destinacijama u Tajlandu, pokrenuli su sopstvene promotivne kampanje kako bi ponovo privukli turiste. Puket je pokrenuo internet kampanju pod nazivom “Jeste li ikada…” (“Have you ever…”). Sa druge strane, kampanja “500 bata za rezervaciju u Čonburiju” pokrenuta je u Pataji.

The Sanctuary
PROČITAJTE I…

The Sanctuary – kako je skriveno hipi mesto postalo top destinacija Tajlanda

Kampanja na Puketu

Guverner Puketa, Narong Wunsiew, izjavio je da je turistički sektor na ostrvu ozbiljno pogođen koronavirusom. Prema njegovim rečima, krajnje je vreme da ova provincija počne da jača svoju ekonomiju. Guverner je naglasio da uz prirodne lepote Puketa, neće biti potrebno mnogo ulaganja kako bi se turisti ponovo vratili na ostrvo. Takođe, dodao je i da su glavne atrakcije Puketa uključene u novi promotivni video koji se emituje na društvenim mrežama. Direktor Turističke organizacije Tajlanda u kancelariji na Puketu, naveo je da pomenuta kampanja, takođe, promoviše subkulturu koja se razvija u provinciji, a koju su potencijalni posetioci pozvani da otkriju.

Lokalni zvaničnici su pozvali Tajlanđane širom zemlje da podele Facebook stranicu kampanje kako bi podstakli strance da ponovo posete Puket.

Štaviše, turistički radnici na Puketu žele da finansiraju i pokrenu sopstvenu kampanju za vakcinaciju stanovništva. To bi doprinelo ponovnom otvaranju jedne od glavnih turističkih destinacija Tajlanda do oktobra. Više od desetak poslovnih grupa, uključujući Privrednu komoru Puketa i Turističko udruženje Puketa (PTA), planiraju da udruže sredstva za imunizaciju 70% stanovništva na ostrvu (starijih od 18 godina), ne čekajući raspodelu na osnovu vladine kampanje.

Kampanja u Pataji

Pataja je pokrenula kampanju pod nazivom “500 bata za rezervaciju u Čonburiju”. Gosti koji se prijave u hotel u istočnoj provinciji Čonburi biće nagrađeni kuponima. Svaki od njih je u vrednosti od 100 bata (oko 2,75 eur), a mogu se unovčiti u oko 130 restorana, spa centara i turističkih atrakcija.

Prve noći posetioci će dobiti 5 kupona, što se može uvećati, sa maksimumom od 10 kupona za 2 noći. Ova promocija važi samo za posetioce koji dolaze izvan provincije.

Drastičan pad broja turističkih poseta

Tokom proteklih šest meseci, Tajland je dočekao manje turista nego što bi ih obično primio tokom samo jednog dana pre pandemije. Statistički podaci o broju stranaca koji su ušli u Tajland od jula prošle godine otkrivaju razoran uticaj pandemije na turističke destinacije ove zemlje, ali i na ekonomiju u celini.

Prema zvaničnim podacima samo 78.328 stranaca, sa potvrdama o ulasku (COE), ušlo je u Tajland između 9. jula 2020. i 6. februara 2021. Među njima je bilo 1.157 vlasnika elitnih kartica (Thailand Elite Card), dok je njih 2.457 imalo posebne turističke vize. Tokom 2019. godine, Tajland je posetilo skoro 40 miliona stranaca, više nego bilo koje druge godine. To je u proseku iznosilo oko 110.000 posetilaca koji su svakodnevno ulazili u zemlju.

Trenutno, zainteresovane strane u turističkoj industriji zahtevaju od tajlandske vlade da ukine 14-dnevni karantin za sve strance koji su se vakcinisali protiv COVID-19.

Konzulat Tajlanda
PROČITAJTE I…

Konzulat Tajlanda od danas ponovo izdaje turističke vize za državljane Srbije

Ostale zanimljive vesti pogledajte ovde.

Podelite ovaj članak...
92Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *