Vesti – Koji sadržaj gosti cene najviše u hotelu? – Travel Magazine

Koji sadržaj gosti cene najviše u hotelu?

Koji sadržaj gosti cene najviše u hotelu?

Bilo da je u pitanju poslovno putovanje ili turistički boravak, najveći broj ljudi očekuje od izabranog hotela da dobije čisto kupatilo. Naravno, u jednako čistoj sobi. Ovo je zaključak studije koju je naručila vodeća svetska kompanija aksesoara za kupatila, Kaldewei.

Tokom studije, dve trećine ispitanika je na pitanje šta najviše cene od sadržaja u hotelu, naglasilo da je to čisto kupatilo. Sledeći sadržaj, visoko kotiran od strane ispitanika, bio je komforan i prostran krevet (26% ispitanika). Na trećem mestu su se našli drugi sadržaji (12%).

Čisto kupatilo utiče da li će ili ne hotel dobiti preporuku

Za goste hotela, evidentno je da postoji niz uznemirujućih faktora u hotelu, koji utiču na kompletan utisak prilikom boravka u istom. Kupatilo spada u najbitniji sadržaj hotelske sobe. Ukoliko ne ispuni očekivanja gosta, hotel rizikuje da izgubi tog istog gosta. Samim tim, slaba je mogućnost da će se gost vratiti opet u taj hotel. Isto tako i da će ostaviti preporuku na društvenim mrežama.

Otkriće da je kupatilo najvažniji kriterijum prilikom izbora hotelske sobe – u kojoj gosti provode u proseku od 6 do 30 minuta tokom dana, možda je iznenađujuće. Ali ne poništava rezultate studije…

Cisto higijensko kupatilo je najbitniji sadrzaj koji gosti cene kod hotela

Foto: Andrea Davis from Unsplash

Loše ocene kupatila odbijaju goste već prilikom izbora hotela

Čak 95% ispitanika je izjavilo kako se ne bi vratilo u hotel ukoliko u njegovoj sobi zateknu nehigijensku tuš kabinu. 21% je nakon lošeg iskustva, već dalo najgore ocene hotelu koji nije zadovoljio očekivanu higijenu kupatila. Više od trećine (36%) je odbilo noćenje u hotelu, koji na Internetu ima loše ocene po pitanju izgleda kupatila.

Bilo da pronađu dlake kose u odvodu ili buđ na zidu, ljudi će najpre dati slabu ocenu i opisati kupatilo kao “veoma razočaravajuće” ili “veoma problematično” (99%). Na lošu ocenu će uticati i slab pritisak, hladna voda i poluispravan tuš. Isto će ih iznervirati ukoliko su ostali delovi kupatila neispravni ili oštećeni.

Na lose ocene hotela uticu nehigijenska kupatila

Foto: Linus Mimietz from Unsplash

Većina putnika ima iskustvo sa lošim kupatilom

Zanimljivo je da je svaki drugi ispitanik odgovorio da je već imao loše iskustvo sa kupatilima u izabranim hotelima. 51% se susretalo sa tuš kabinama koje su imale buđ na pločicama, dok je 49% svedočilo nedovoljno čistim kupatilima prilikom boravka.

Ova studija najviše bi trebala da koristi hotelima koji evidentno moraju da se potrude oko uređenja kupatila. Nevezano od higijene (95%), kompletan sadržaj kupatila je odlučujući faktor prilikom izbora hotela. To tvrdi više od polovine ispitanika koji bi odvojili i više para za moderniji i uslužniji toalet.

Pročitajte kako je i kojim trikom jedan gost prevario nekoliko hotela u Americi. Otkrivamo vam deliće novog hotela u Beogradu, te i priču o pariskom hotelu koji je bio utočište Oskara Vajlda.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...
20Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X