Vesti – Nova italijanska nacionalna aviokompanija – Travel Magazine

Nova italijanska nacionalna aviokompanija

Nova italijanska nacionalna aviokompanija

Nova italijanska nacionalna aviokompanija, ITA Airways, obavila je svoj inauguracioni let 15. oktobra. Tada je predstavljen brend i logo aviokompanije. U dizajnu su korišćene crvena, bela i zelena boja, što treba da asocira na korene i kompaniju Alitalia. Sa druge strane, ITA Airways želi da zacrta novu budućnost i postane konkurentna niskotarifnim aviokompanijama.

Promena u Veneciji
PROČITAJTE I…

Ako želite u Veneciju, uskoro značajna promena

ITA je zvanično počela sa radom nakon što je aviokompanija Alitalia, koja je bankrotirala, obavila svoj poslednji let dan ranije. Ovako je okončana 74-godišnja poslovna istorija koju je poslednjih godina obeležila serija finansijskih kriza.

Znatno manja nacionalna aviokompanija

Protesti i štrajkovi pratili su početak kraja Alitalia-e. Jedan od razloga je taj što, znatno manja, ITA Airways upošljava svega četvrtinu od preko 10.000 zaposlenih koji su radili u Alitalia-i. Pregovori sa sindikatima su i dalje u toku.

ITA je platila 90 miliona evra za prava na brend i zvaničnu internet stranicu Alitalia-e. Međutim, nova nacionalna aviokompanija se zove ITA Airways i ima svoju internet stranicu kao i novi program lojalnosti pod nazivom „Volare„.

Predsednik ITA-e, Alfredo Altavila, istakao je da diskontinuitet ne znači poricanje prošlosti, već evoluiranje kako bismo išli u korak sa vremenom.

Tokom konferencije na kojoj je predstavljena nova nacionalna aviokompanija, Altavila je pokušao da objasni značajno smanjenje veličine ITA-e. Manja flota, radna snaga kao i manje destinacija čine ITA-u održivim prevoznikom koji može da se takmiči sa niskotarifnim aviokompanijama nudeći bolju uslugu, konekcije i vrednost.

On je istakao da je ITA Airways prave veličine, optimalnih dimenzija kako po veličini svoje flote tako i po destinacijama. Ona ne nosi sa sobom negativno nasleđe prevelike aviokompanije čija je veličina u sukobu sa ekonomskom realnošću.

Na komentare i predviđanja niskotarifnih prevoznika o neuspehu ITA Airways-a, Altavila je izjavio da su oni možda potpuno u pravu i da će ovo biti zaista teško. Međutim, naglasio je da je zaista znatiželjan da jednog dana vidi njihov profit i gubitke, tj. njihov bilans stanja bez svih subvencija koje dobijaju od lokalnih institucija i malih aerodroma u Italiji. On je dodao i da želi ravnopravne uslove “za igru”.

Nova nacionalna aviokompanija i planirane destinacije

Prvi let ITA Airways-a je bio sa milanskog aerodroma Linate do italijanskog grada Barija, na Jadranskom moru. ITA će trenutno leteti na 44 destinacije, a ima za cilj da taj broj poveća na 74 za četiri godine.

Među svojim rutama, kompanija planira da leti za Njujork iz Milana i Rima, kao i za Tokio, Boston i Majami iz Rima. Evropske destinacije iz Rima i sa milanskog aerodroma Linate, takođe, će uključivati ​​Pariz, London, Amsterdam, Brisel, Ženevu i Frankfurt. U planu su i letovi za Južnu Ameriku i Los Anđeles.

Avioni ITA-e će biti kraljevsko plavi, sa zaštitnim znakom Alitalia-e na repu („tricolore“), koji odražava crvenu, belu i zelenu boju italijanske zastave. Za sada, novi plavi Airbus avioni postoje samo u reklamama. Stara, bela flota Alitalia-e je zapravo i dalje na nebu.

Zvaničnici se još nisu izjašnjavali u pogledu mogućih partnerstava sa drugim aviokompanijama. Ranije je Alitalia bila članica SkyTeam alijanse, koja je uključivala kompanije Delta, Air France i KLM, između ostalih avioprevoznika.

ITA poseduje 52 aviona, a ističe se da će taj broj porasti na 105. Takođe, nova nacionalna aviokompanije je okrenuta ka avionima nove generacije koji koriste održive, alternativne izvore goriva.

Kompanija je počela sa radom sa 2.800 zaposlenih, od čega je 70% njih iz Alitalia-e. Istaknuto je da se očekuje da će do povećanja radne snage, na 5.750 zaposlenih, doći do 2025. godine.

Putovanje kolima Italija
PROČITAJTE I…

Zanimljive rute za putovanje kolima kroz Italiju

Ostale zanimljive vesti pogledajte ovde.

Podelite ovaj članak...
10Shares
Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *