Smorili nam se Milenijalci, šta ćemo sad!

Smorili nam se Milenijalci, šta ćemo sad!

Jedno putovanje počinje mnogo pre nego što zapravo krenete na put.

Ako ste pravi putnik, vi ćete potrošiti dosta vremena istražujući razne destinacije i tražeći onu koja vam u tom trenutku najviše odgovara.

Potom ćete tu izabranu destinaciju dugo proučavati i birati šta sve želite da tamo vidite i doživite. Tek nakon toga krećete sa rezervacijama i organizacijom celog putovanja. Ili vas možda sve to smara i samo želite da negde otputujete?

Hotels.com je sproveo istraživanje i došao do iznenađujućih rezultata. Generacija Milenijalaca doživljava neku vrstu zamora od interneta. Oni danas sve više boluju od „net-lega“ što je simpatična kovanica sa aluzijom na džet-leg. Toliko su smoreni da ih baš mrzi da surfuju i istražuju nove destinacije i mogućnosti za putovanje već radije biraju poznata mesta ili mesta na kojima su već bili.

Oni nisu odustali od surfovanja i istraživanja putem interneta. Istraživanje je pokazalo da u proseku troše oko osam sati na istraživanje putovanja, ali isto tako već posle 40 minuta „skrolovanja“ oni doživljavaju veliki zamor.

Problem je dublji nego što na prvi pogled izgleda. Njihova smorenost je ozbiljnija. Oni su zapravo veoma vredni i dobri radnici, koji često ostaju prekovremeno na poslu, rade i vikendima. Zbog posvećenosti poslu, oni za početak vrlo nerado odlaze na godišnji odmor, a kada se i odluče, onda imaju problem da ga isplaniraju.

Istraživanje je pokazalo da samo jedan od osam milenijalaca potroši više od 15 sati na istraživanje svog narednog putovanja, a svaki peti razmatra više destinacija pre nego što donese odluku. Za 42 posto Milenijalaca, potraga za destinacijom za odmor je veoma stresna. Sve u svemu, uopšte ne čudi što čak 51 posto ove generacije odlazi na odmor na poznata mesta.

Iako pomalo zastrašujući, rezultati i nisu tako loši za turističku industriju. Zbog ove smorenosti Milenijalaca sve više njih traži pomoć prilikom planiranja putovanja. Skoro svaki drugi Milenijalac bi bez razmišljanja platio više samo da neko drugi može umesto njega da sve pripremi i proveri. Ko zna, možda se zbog toga ponovo vrate u modu turističke agencije i putnički agenti.

Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.

Podelite ovaj članak...

Pošaljite komentar

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

X