Sve je bolje na plaži
Britanska turistička agencija On the Beach nedavno je predstavila svoju najnoviju marketinšku kampanju „Sve je bolje na plaži“ (Everything’s Better On the Beach).
Kampanju, čija je vrednost procenjena na više miliona funti, osmislila je agencija Uncommon. Cilj joj je da agenciji On the Beach dodeli novi vizuelni i strateški identitet. Video materijali, koji se prikazuju u vidu televizijskih, bioskopskih i reklama na društvenim medijima, imaju zanimljivu i šaljivu konotaciju.
Narator u videima je legendarni pevač i glumac Igi Pop, koji ozbiljnim i monotonim glasom ispriča najgoru životnu epizodu glavnog aktera. Uprkos šokantnoj i strašnoj priči, sve vreme vidimo kako je glavni lik srećan i udobno zavaljen u ležaljci, na sunčanoj peščanoj plaži. Četiri scenarija za „najgoru nedelju u životu“ su veoma maštovita – od postizanja sedam auto-golova na školskoj utakmici do slučajnog trovanja desetina ljudi na humanitarnoj manifestaciji.
Marketinški direktor kompanije On the Beach, Alan Harding, objasnio je: “ Mi zaista verujemo da je na plaži sve bolje. Ova kampanja se fokusira na moć koju plaža ima – da osnaži, izleči i da nam omogući predah od svakodnevnih frustracija i užasnih situacija koje sa sobom nosi savremen život. Serija reklama uspeva da na šaljiv način dočara osećaj smirenosti i opuštenosti koji možete postići samo na odmoru na plaži.“
Ostale zanimljive vesti pročitajte ovde.
21. decembar 2019.
Apsolutno genijalno!